Boston Robotics laat zijn robots dansen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 4
  • Weergaven 598

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.064
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM & Eset Online
FW
Windows Firewall

Do You Love Me?​

Ik had hem gezien ja:
Maar kijk ook eens hier:
en dan met name de 6e video. Die laat zo'n robot zien als die buiten loopt. Op een nog wat onhandige manier zoals je van een robot zou verwachten. Nog steeds knap hoor, daar niet van. Ik twijfel dus nog steeds aan de echtheid van die dans video. Vooral om dat de bewegingen voor mijn gevoel te menselijk zijn. Al weet ik dat ze de bewegingen van echte mensen via sensoren en lasers op figuren kunnen overbrengen. Vraag is of ze dat softwarematig ook in een robot kunnen stoppen.
Bedenk hoe uitgekiend en snel de software en sensoren moeten zijn om de typische moeilijkheden van robots door de genuanceerde bewegingen van mensen te vervangen.

"Are the Boston Dynamics robots real?
Yup, the Boston Dynamics robots in the new video (and all the videos they've released so far) are real, and as far as we know, the video is unedited. The robots are just that good. In fact, Boston Dynamics was purchased by Hyundai for $1.1 billion in early December, which likely means big things are coming for Atlas and company."

Maar welke autoriteit op robotica heeft dit geschreven!
Of is het "bangmakerij"?

Laatst bewerkt:
Echt bizar wat mensen allemaal kunnen verwezenlijken tegenwoordig!

Het ziet er niet uit naar mijn idee, maar dat het mogelijk is, is leuk, maar absoluut niet noodzakelijk, laten ze het maar andere robots maken met nuttiger doeleinden.

Mss wordt "I Robot" met Will Smith nog wel realiteit :LOL:. Laten we er maar me lachen nu het nog kan.

Terug
Bovenaan Onderaan