Boris Becker bankroet verklaard.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 907

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.052
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Boris Becker schijnt in totaal een honderd miljoen verloren te hebben met "shady" constructies.

Nu is hij in Londen bankroet verklaard omdat hij niet openbaar gemaakte geldsommen schuldig is aan de in Londen gevestigde bank Arbuthnot Latham & Co, sinds oktober 2015.

Tennis champion Boris Becker declared bankrupt

Bankroet verklaren valt bij steenrijke mensen nog wel mee. Die hebben overal nog wel het een en ander verborgen. En ik heb geen medelijden, hoor. Boris heeft goed verdiend en valt nu onder het thema: zo gewonnen, zo geronnen.
Trouwens, ik heb nooit naar hem gekeken: ik houd niet van tennis om naar te kijken. Ik ga wel voor schaatsen en de Tour de France zitten.

Ik lees net het vorige bericht: we schreven tegelijk. De bijstand hoort niet voor zulke mensen bedoeld te zijn: veel geld en toch alles kwijt: eigen schuld, dikke bult. Ja, ik zie dat ik wel erg streng ben. Nee, hij gaat maar weer oefenen met zijn tennisracket.

Het probleem bij extreem rijke mensen is vaak dat ze hun geld niet meer onder controle hebben en dusdanig losbandig gaan leven en spullen kopen dat ook dat geld een keer op is. Want ja, ook daar zit een limiet aan.

Rubensky, ik wil wel eens bewijzen dat het ook anders kan! Maar wie geeft mij zoveel geld dat ik me extreem rijk mag noemen?
Vrijwillige donoren kunnen zich bij me aanmelden en worden op de hoogte gehouden wat ik met mijn geld doe.

Vrijwillige donoren kunnen zich bij me aanmelden en worden op de hoogte gehouden wat ik met mijn geld doe.

Dat kennen we wel, geef mij uw geld maar, ik laat weten wat ik er mee doe. In deze zin staat het al, "wat ik met mijn geld doe".
Je had in plaats van mijn geld moeten schrijven, het geld. Nee, leer mij de mens kennen ;)

Tijd voor een nieuw spreekwoord:
"Wie voor een dubbeltje geboren word weet wel elk kwartje te waarderen."
En nog 1:
"Geld is sneller op dan je lief is."

Ik zou ook anders met het geld omgaan! Maar ja... Veel mensen vergeten dat wanneer je een huis van 1 miljoen euro koopt het onderhoud ook navenant zal zijn.

Ik weet het niet hoor, als je heeeeeeeeeel veel geld hebt, kijk je toch wat minder vaak in de knip, het kan ja wel, geld genoeg!(voorlopig)
Ik mag aannemen als je een huis van een miljoen koopt, het onderhoud ervan, ook kunt betalen.
Maar inderdaad, daar verkijkt men zich wel vaak op!

Dat kennen we wel, geef mij uw geld maar, ik laat weten wat ik er mee doe. In deze zin staat het al, "wat ik met mijn geld doe".
Je had in plaats van mijn geld moeten schrijven, het geld. Nee, leer mij de mens kennen ;)

Nee hoor: mijn geld!! Doneren=geven. Een donorhart is daarna ook van jou!!
En zo zie ik het hier in Noorwegen!

Terug
Bovenaan Onderaan