Bloggen - gaan we ermee door of stoppen we ermee?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 13
  • Weergaven 1405
De blogsoftware op dit forum is in principe software geporteerd van vBulletin.
De huidige versie wordt ook niet meer geupdated en laat mij ook niks nieuws meer posten.

En dan het volgende: er wordt hard gewerkt aan XenForo 2 - dat beloofd echt super forumsoftware te worden.

Gaan we in de toekomst dan ook over op die nieuwe versie - dan wordt het bloggen niet meer ondersteund.
Tenzij er dan nieuwe software uitkomt - gratis dan wel te betalen - dat is nog volledig onbekend.

Dus graag input van jullie.

Tja, daar vraag je me wat. Ik heb wat af geblogd, maar dat kwam voornamelijk omdat er bij de start van dit forum nou niet direct rijen mensen stonden te dringen om hulp. En dus was het leuk om te doen.

Als het nu al niet meer kan worden aangevuld, en straks niet meer wordt ondersteund, is er eigenlijk geen keus. Ik kan me ook niet voorstellen dat er nog nieuwe software voor komt, want die heeft op een computerforum weinig te zoeken, lijkt me.

Blijft over mijn vraag: wil je het verwijderen, of wacht je tot XenForo 2 het vanzelf wegpoetst. Als je het gaat verwijderen, vind ik het wel leuk om het op de een of andere manier te verkrijgen. Maar ik weet de ene manier niet, en de andere ook niet! En dus leg ik dat probleem fijn bij jou neer, Abraham!

Maar we hebben altijd nog het podium en de luie stoel die er op staat, tenzij XenForo anders beslist! Ik vind dat het forum er heel mooi uit ziet, maar er zitten dus wel consequenties aan vast, (zoals aan alles).

Ik zou graag af en toe iets willen bloggen. Maar als de interesse er voor om het te lezen marginaal zijn, heeft het weinig zin om er mee door te gaan. Dus, is er belangstelling voor, om datgene wat er geblogd is, te lezen!

Ik heb er over nagedacht en zit er aan te denken het bloggen blijvend te maken maar dan als extra site met WordPress.
Lukt me dat alles, dan kunnen alleen leden inloggen op de blogsite en zit deze dan onder de weer actief gemaakte Home-tab.

Persoonlijk zou ik beslissen, als er werkelijke belangstelling bestond, voor het bloggen! Als er weinig interesse is, zou ik al het extra werk er voor, afwegen, om het wel of niet mogelijk te maken!

Ik denk dat straks de interesse voor bloggen zal toenemen met de groei van dit forum.
Bloggen is nu eenmaal een mooie vorm om anderen deelgenoot te maken over wat jou bezig houdt.

Ik denk dat straks de interesse voor bloggen zal toenemen met de groei van dit forum.
Bloggen is nu eenmaal een mooie vorm om anderen deelgenoot te maken over wat jou bezig houdt.

Ik laat het aan jou over, als je de mogelijkheden wilt laten bestaan, en dat niet al teveel extra werk met zich mee brengt, is dat natuurlijk prima!

Ik laat het aan jou over, als je de mogelijkheden wilt laten bestaan, en dat niet al teveel extra werk met zich mee brengt, is dat natuurlijk prima!

Ik vind het gewoon leuk ook om het bloggen mogelijk te houden.
En nog weer wat extra ervaring op te doen met WordPress.

Ik heb het nu druk met andere dingen, want waar ik me zorgen over maakte is helaas een probleem geworden.

Ik heb nog nooit geblogd dan wel aan bloggen gedacht of er ook maar gelezen. Voor mij hoef je het niet te behouden daar ik er toch niets aan zal missen.

Ik heb het nu druk met andere dingen, want waar ik me zorgen over maakte is helaas een probleem geworden.
Eerst problemen oplossen, dan het andere, wat van minder belang is.
Ik heb nog nooit geblogd dan wel aan bloggen gedacht of er ook maar gelezen. Voor mij hoef je het niet te behouden daar ik er toch niets aan zal missen.
Niet dat ik zo'n blogger ben, ik doe dan ook niet aan facebook en dergelijke, wat vertellen van de omgeving waar je leeft en woont, dat vind ik wel prima. Dan weet je, als je van rust en ruimte houd, moet je hier zijn! :)

bloggen vind ik wel oke zolang je niet teveel prive gegevens van jezelf prijsgeeft? wat ik wel goed vind zijn je ervaringen die je hebt opgedaan alsje een reis hebt gedaan?
en die dan delen met anderen, maar aangezien ik geen reizer ben van natuur(misschien op pensioen) kan ik daarover geen blog neerpennen.

bloggen vind ik wel oke zolang je niet teveel prive gegevens van jezelf prijsgeeft? wat ik wel goed vind zijn je ervaringen die je hebt opgedaan alsje een reis hebt gedaan?
en die dan delen met anderen, maar aangezien ik geen reizer ben van natuur(misschien op pensioen) kan ik daarover geen blog neerpennen.

Als de mogelijkheden er zijn en blijven, kun je er mee doen, wat je zelf wil.

Terug
Bovenaan Onderaan