blog!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate40
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 2
  • Weergaven 592
K

Kate40

Gast
Ik heb werkelijk geen idee waar ik dit ei moet leggen. Maar het gaat over de blogs.
Als ik het forum opstart, lees ik precies wie er nog meer online is, wat er voor meldingen zijn, de recente post en de nieuwe post. Maar er staat linksboven wel 'blogs' , maar nergens kun je aan zien dat daar iets nieuws geplaatst is. Tenminste, ik vind het niet.
En dus begin ik elke morgen maar met het lezen van de Blogs om niets te missen. Geen punt hoor, maar het kan vast wel handiger en sneller.

Volgens mij moet je die inderdaad handmatig nalopen. (Zeker weten doe ik het niet daar ik ze niet gebruik.)

Dan ga ik handmatig door. Maar je moet er toch eens kijken: we bloggen wat af en het is heel verschillend, maar best lezenswaardig! Zolang de leden de deur niet plat lopen met hun grote problemen, houden we daar de moed er in en het is bovendien heel leuk om elkaar eens van een andere kant te leren kennen.
Ook als je ze niet gebruikt: het zou echt handig zijn als je onder al die meldingen ook zou kunnen zien dat iemand weer iets geplaatst heeft. Nu gaat het net zoals bij jou: je weet het niet en leest het dus ook niet. Jammer, hoor.
Ik probeer al die topics te lezen en zo langzamerhand begin ik het (soms) te begrijpen. Een heel aparte wereld voor me!

Terug
Bovenaan Onderaan