Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sinds de warme golfstroom uit de Oostzee niet meer boven Engeland langs naar het beneden loopt, maar door de Noordzee stroomt, is het weerbeeld bij ons sterk veranderd.
Storingen van af de Atlantische oceaan hebben nu vrij spel.
Dat was loos alarm; alle weerkanalen hadden regen in Nederland voorspeld - de radars toonden alles maar niet waar nu de voorspelde regen zat.
En bovenstaande regenfront heeft nauwelijks de oostgrens geraakt en is direct Duitsland ingetrokken.
In ons belgenlandje schreeuwen ze ook om regen . Als ik die temperaturen bekijken is het hier bij ons nog warmer dan bij jullie . De weersverwachtingen voorspellen hier morgen tot max 36 graden.
Dit hoorde volgens mij bij een ander topic, en daar heb ik een heel naar gevoel bij gekregen! Als dat waar is van dat geo-engineering, dan worden we gigantisch voorgelogen!
Je mag wat betreft de aerosol spraying onder en boven de vliegroutes als complottheorie beschouwen, maar dat noem ik struisvogelpolitiek.
De Amerikanen hebben al lang laten weten dat ze dit doen!
Het is ook een van de redenen dat de USA zo'n enorme schuld heeft, want het sprayen kost handen vol geld.
Hoi Ed, een vraag aan jou: heb jij nog nooit gezien alsof er donzen dekbed over de aarde ligt, of dat er wel heel erg vieze kleuren in de wolken zitten?
En ook nog nooit platte wolken gezien?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.