Opgelost Bladwijzers verdwenen

Veng

PCS Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reactiescore
206
Punten
113
Zelf maak ik voor de zekerheid regelmatig een kopie van mijn bladwijzers; "Bladwijzers", "Bladwijzers beheren", "Importeren en reservekopie maken", "Reservekopie maken".

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Reactiescore
419
Punten
0
Leeftijd
66
Zelf maak ik voor de zekerheid regelmatig een kopie van mijn bladwijzers; "Bladwijzers", "Bladwijzers beheren", "Importeren en reservekopie maken", "Reservekopie maken".
Das heel mooi, maar waar vind je ze dan weer terug?:unsure:

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Reactiescore
282
Punten
0
Ja, dat moet ik voortaan echt ook gaan doen! Dank je voor die tip!(y)

Veng

PCS Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reactiescore
206
Punten
113
Je vind ze terug op de plaats waar je de bladwijzer back-file (default naam: "bookmarks-2022-09-13.json", maar die naam kun je zelf aanpassen) zelf hebt neergezet.
Route er naartoe is bijna gelijk: Bladwijzers", "Bladwijzers beheren", "Importeren en reservekopie maken", "Herstellen", Juiste file openen, bij mij is dat. "bookmarks-2022-09-13.json" .

Laatst bewerkt:

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Reactiescore
419
Punten
0
Leeftijd
66
Je vind ze terug op de plaats waar je de bladwijzer back-file (default naam: "bookmarks-2022-09-13.json", maar die naam kun je zelf aanpassen) zelf hebt neergezet.
Route er naartoe is bijna gelijk: Bladwijzers", "Bladwijzers beheren", "Importeren en reservekopie maken", "Herstellen", Juiste file openen, bij mij is dat. "bookmarks-2022-09-13.json" .
:LOL: Allee jongeman, dan moet ik mijn grijze massa nog meer aan het werk gaan zetten.
Ik doe dat op een andere manier, met drie Computers zet ik gewoon Synchronisatie aan dan heb ik op alle Computers
hetzelfde staan van Firefox, dus ook de Bladijzers :cool:

Veng

PCS Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reactiescore
206
Punten
113
"Ik doe dat op een andere manier, met drie Computers zet ik gewoon Synchronisatie aan dan heb ik op alle Computers
hetzelfde staan van Firefox, dus ook de Bladijzers"
En als je maar één computer zou hebben ;) of als er iets misgaat en je op drie plaatsen dezelfde fout hebt gesynchroniseerd:unsure:
Of denk je dat de combinatie computer/gebruiker iemand nooit kan vernachelen:rolleyes:.

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Reactiescore
282
Punten
0
Allemaal leuke abracadabra (want ik kom er niet uit...) Waar staan al die bladwijzers nu en hoe krijg ik ze weer terug? Want zelfs Piepcomp moet ik gaan tikken in Google... Iemand een duidelijke instructie, stap voor stap?

Veng

PCS Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reactiescore
206
Punten
113
Als ze met Ctrl + B gelijktijdig ingedrukt niet links in beeld verschijnen kan ik je niet verder helpen.

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Reactiescore
282
Punten
0
Hè, hè...nou komen we ergens...!
Er staat nu een lange kolom helemaal links in beeld. Die moet (met alle tabbladen) weer als horizontale balk boven in beeld komen.

Veng

PCS Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reactiescore
206
Punten
113
"Er staat nu een lange kolom helemaal links in beeld. Die moet (met alle tabbladen) weer als horizontale balk boven in beeld komen."
Probeer dit eens: ga naar de tab: "beeld" en kies"werkbalken" -> "bladwijzerwerkbalk" -> "Altijd tonen"

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Reactiescore
282
Punten
0
Die tab heb ik ook niet meer.... net als nog meer handige tabs.

Veng

PCS Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reactiescore
206
Punten
113
Fijn dat je geholpen bent.
Je moet het allemaal maar weten he.

Veng

PCS Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reactiescore
206
Punten
113
Voor al die weetjes houd ik een logboek bij. Het wordt steeds uitgebreider.

theplayer

Medewerker
Lid geworden
24 feb 2019
Reactiescore
282
Punten
0
Ja, dat kun je wel zeggen. Ik heb ook al aardig wat genoteerd. Maar voor dat geluid heb ik nog niet de gouden tip, helaas.

Bovenaan Onderaan