Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Docx kan iets meer dan .doc dus ik weet niet of converteren naar .doc de beste oplossing is.Bestandsindeling ook in doc wijzigen. Opgelost!
Als Office dat niet automatisch doen, dan zijn er twee methodes. Deze vind ik het makkelijkst.
1.) Klik met de rechter muisknop op het document
2.) Kies voor "openen met" en "altijd deze app gebruiken om docx mee te openen" bij staat, kun je dat aanvinken en dan wordt openen.
3.) Als dat er niet bij staat, kies dan eerst "meer apps" en dan moet die optie er wel bij komen te staan.
Methode 2:
Start -> instellingen -> apps -> standaard apps.
Klik onderaan op "standaard apps per bestandstype kiezen"
Scroll naar beneden totdat je .docx ziet en zet dan rechts daarvan de optie op Word.
Maar nogmaals, feitelijk moet Office dit al automatisch doen.
Hallo Black Tiger, Dat is een goed voorstel, maar dat werkt bij mij niet. Vaak sturen studenten mij docx.uitwerkingen. Dat doen ze als bijlage bij hun inzending. Die kan ik alleen maar downloaden. Dan zou ik natuurlijk ook Openen met kunnen gebruiken maar de enige opties zijn dan Office 2021 (met docx, dus).Ja, Abraham, maar zoals je weet gebruik ik al jaren .doc. Maar je hebt me wel in de juiste richting gestuurd. Ik kan doxc in Office 2021 via de optie Bestandsindeling ook in doc wijzigen. Opgelost!
Kun je docx naar doc veranderen?
Selecteer "Bestandsformaat" Deze optie heet 'Bestandsindeling' en is de manier waarop u uw document daadwerkelijk van .docx naar .doc wijzigt.
30 juli 2024
Ik ga dit uitzoeken.
Hoezo alleen downloaden? Normaliter kun je die meteen ook vanuit de mail met Office 2021 openen.Die kan ik alleen maar downloaden.
Ah oke, als ik het dan goed begrijp zit je op de servers van de werkgever in een beveiligde omgeving. Misschien is dat wel te vergelijken met Citrix of iets soortgelijks.Er komt geen mail aan te pas maar alles verloopt binnen een compleet beveiligde lijn.