Bezitters Iphone, Apple's digitale slaven volgens telegram oprichter

Pavel Durov, de oprichter van Telegram, uit stevige kritiek op Apple en de iPhone. Hij noemt iPhones "middeleeuwse" apparaten en hij vindt dat ze de duur zijn voor de kwaliteit die Apple in ruil levert. Hij gaat zelfs zo ver door te stellen dat Apple hand in hand gaat met het communistische regime in China. Kritiek op Apple In een artikel van The New York Times wordt Apple ervan beschuldigd dat het meewerkt met de Chinese overheid die een oogje in het zeil houdt op de telefoons van burgers. Telegram's CEO Pavel Durov verwijst in een bericht op zijn kanaal naar het artikel en schiet vervolgens een salvo af aan hevige kritiek namens Apple. "Apple is erg goed in het nastreven van zijn business model, dat gebaseerd is op de verkoop van te dure, verouderde hardware aan consumenten die vastzitten in het ecosysteem", zo schrijft hij in zijn bericht nadat de man stelt dat hij niet verrast is door het artikel van The New York Times. Telegram-oprichter: Digitale slaven Durov zegt dat hij het gevoel krijgt dat hij terug wordt gekatapulteerd naar de middeleeuwen, elke keer wanneer hij een iPhone gebruikt om de iOS-app van Telegram te testen. Daarbij geeft hij het 60 Hz scherm als voorbeeld dat nog altijd in de iPhone wordt gebruikt. Veel Android-toestellen, ook telefoons uit het lage prijssegment, werken al met 120 Hz panelen die soepelere animaties weergeven.

Laatst bewerkt:

HansGU

Enthousiast Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Leeftijd
77
OS
Windows 10 Home
AV
F-Secure en Windows Defender
FW
Windows
Maar waarom blijven de mensen dan toch maar steeds een Apple aanschaffen? Dat begrijp ik niet.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Ik zelf vind de reactie op zich nogal aan de dubieuze kant.
Wel heeft hij gelijk wat betreft het scherm van de smartphones.
En hij heeft gelijk wat betreft de prijs die Apple voor zijn producten vraagt.

Apple gebruikers zitten inderdaad in de eco wereld die Apple heeft geschapen.
Maar laten we wel zijn, Microsoft is ook bezig zijn wereld voor Windows-gebruikers te creëren.

HansGU

Enthousiast Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Leeftijd
77
OS
Windows 10 Home
AV
F-Secure en Windows Defender
FW
Windows
Lees: volledig afhankelijk te maken :)

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Nogmaals het is mening.
Velen zullen het niet eens met hem zijn wat hij over Apple zegt.

Ik zelf zit er dan ook hard over te denken om geheel op Linux over te gaan.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Het is ook een mening van de schrijver. Het schijnt als je een Iphone of Ipad of Imac hebt dat je nooit meer wat anders wilt. Ik vind het niets, omdat je niet volledig zelf kun beslissen wat je wel en niet wilt installeren. En daarnaast vind ik ze veel te duur, ook al schijnen het fantastische apparaten te zijn, en haast onverwoestbaar en goede service te verlenen. Een oud maatje van mij, had haar Iphone stuk en deze werd ter plekke gerepareerd in een bus die voor kwam rijden, alle onderdelen voorradig, maar ik praat wel over wat jaren geleden, en iemand die een duur abonnement erbij had.

Bovenaan Onderaan