beveiligingsprogramma

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 14
  • Weergaven 1030
K

Kate

Gast
Ik gebruiik Bit Defender. Daar is net een update binnengehaald en nu zou ik een systeem reboot moeten doen. Is dat hetzelfde als opnieuw opstarten?
Dat heb ik nl. 2x gedaan maar Bit Defender blijft me vragen of ik nu wil rebooten. Wat is dat in vredesnaam?

Wel, na een half uur is hij het er mee eens dat ik moest opstarten en nu staat de vraag er niet meer. Dus ik denk dat ik nu ook weet wat rebooten is?

Reboot is Engels voor opnieuw opstarten!

Hallo Kate,

Omdat jij leer gierig bent en alles tot op de bodem wilt weten/uitzoeken heb ik hier een mooi stukje over "Reboot".
Uitleg Reboot. <== klik erop.

Ha Abbs, ik ga alles lezen. Maar ik ben blij dat bit en ik hetzelfde bedoelden, anders moest ik hem nog steeds nazorg geven!!

Hallo,

Rustig alles doorlezen, anders val je hem nog aan:

5ae1ac3f3ef02-Screenshot-2018-4-26_Trojan_horse_BackDoor_Generic16_CJHU_Virus_Removal.png

Deze dame heeft een apart toetsenbord, echt gemaakt voor aanvallen en doorbijten. Want mijn laptop heeft onder die muis maar een smalle rand, meer voor muizentandjes. Ik denk eigenlijk dat dit een ingebouwd veiligheidssysteem is i.v.m. hongerige vrouwen!

Ooit gepost op het NCF, ook door een vrouw: "ik pakte mijn laptop van de tafel en toen viel hij er onder uit."

Ik vind het fijn dat dit bericht nu, na bijna een jaar, eindelijk op de goede plek staat!:):):neutral: en dat ik daar nog even bericht van kreeg.:cool:

Leuk - ik heb het forumonderdel Ik weet niet waar ik moet posten opgeruimd.
als je een vraag hebt is het natuurlijk de makkelijkste weg op Stel jouw vraag te klikken.
Maar je kan als je dit forum kent, beter meteen het juiste forum kiezen en dan op de knop Nieuw bericht klikken.

Ik gebruiik Bit Defender. Daar is net een update binnengehaald en nu zou ik een systeem reboot moeten doen. Is dat hetzelfde als opnieuw opstarten?
Dat heb ik nl. 2x gedaan maar Bit Defender blijft me vragen of ik nu wil rebooten. Wat is dat in vredesnaam?

Kate als er van Bitdefender een update is geweest voor het verbeteren van Bitdefender moet je altijd opnieuw opstarten.
Heb jij Bitdefender wel in het Nederlands? Want bij mij staat altijd dat een herstart van de laptop nodig is.

Ha Aarie, ik ben nu via mijn telefoon ingelogd en ook hier heb ik voor de zekerheid Bit Defender. En ja, alles staat er in het Engels maar dat had ik nog niet eens gemerkt! Maar het woord reboot kwam destijds op mijn laptop naar boven en ik kende het niet. Maar het maakt nu niks meer uit, hoor. Ik weet trouwens ook niet waar ik het moet veranderen!

Hoi Aarie, ik vergat helemaal dat ik hier intussen Kaspersky Free heb op mijn laptop! Ik denk eigenlijk nooit aan die programma's: zolang ze niet piepen, gaat het goed! Bitdefender is al weer verleden tijd!
En op mijn telefoon doet Bit wat hij moet doen en behalve het woord reboot wat me niets zei, kan ik prima met hem door de deur. Maar bedankt voor je zorgen, hoor!

Terug
Bovenaan Onderaan