Bestaat er behoefde aan een echt donker thema

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 44
  • Weergaven 3605
Status
Niet open voor verdere reacties.
De titel is duidelijk, denk ik.
Ik ga ervan uit dat ten behoeve van die mensen met zicht beprerkingen, dat er mogelijk behoefte kan zijn dit forum in een donker thema te kunnen gebruiken.

Al voorbeeld heb ik een mooi thema bij Arthodio gevonden: Black Response.

Voorbeeld: Styles Demo

Ik hoor het graag als er behoefte aan dit thema is.

Vraag hoeveel stijlen wil je nu gaan aanbieden?
Ik wou dat je maar een stuk of 3 stijlen zou gaan aanbieden dan zouden er minder discussies hier zijn op het forum en weer rust komen.
Ook voor nieuwe leden die raken ook steeds van slag als er weer een nieuwe stijl staat.

Los van het gegeven dat het momenteel erop lijkt dat er veel stijlen zijn geïnstalleerd, terwijl het erop zich maar 3 zijn; wil ik gewoon weten of er behoefte is aan een donkere stijl.

Ik heb trouwens al antwoord gehad van één lid - dat het thema voor hem te donker is (hij heeft maar één oog ter beschikking).

Ik heb een zichtbeperking, maar dat thema is slechter te lezen als het huidige standaard ( elegance groen)

Ja Abe er is maar één die kan beslissen wat voor gast styl en dat ben jij!
Deel de mening van Abbs wel!teveel stylen .
20 stylen met de kleuren bij,sorry is dit teveel van het goede?
Zo lang ik XenForo kan gebruiken ben ik gelukkig man:cool:
Mvg
d'anvers

Ik heb een zichtbeperking, maar dat thema is slechter te lezen als het huidige standaard ( elegance groen)

Gebruik jij Elegance 2 Groen, of Elegance 2 Groen BG, of Elegance 2 Groen PCF?
Want vreemd genoeg kan ik daar niet achter komen via het Admin-panel.

Vraag hoeveel stijlen wil je nu gaan aanbieden?
Ik wou dat je maar een stuk of 3 stijlen zou gaan aanbieden dan zouden er minder discussies hier zijn op het forum en weer rust komen.
Ook voor nieuwe leden die raken ook steeds van slag als er weer een nieuwe stijl staat.

Zie ook: https://www.piepcomp.nl/threads/welk-thema-wordt-het-meest-gebruikt-een-analyse.1190/#post-12304

Blijk PCF te gebruiken.
Heb eigenlijk niks aan de stijl veranderd sinds je omzettingen, ga me daar dus niet druk over maken.
Zou handig zijn als de letters iets meer BOLD en groter waren,maar ga daar eens op studeren

Dan ga ik de boel echt helemaal ombouwen - hoop werk maar dan gaan de BG-versie eruit.
Dus de Elelgance versies met die zwartig donkere achtergrond verdwijnen!

De gaststijl heb ik op het Default thema gezet - is het meest gebruikte thema op dit forum!
En alle knoppen zijn er in aanwezig!

Alle Elegance 2 kleurmogelijkheden blijven bestaan in staandaard en PCF uitvoering!
Maar door de veranderingen die ik aan het doorvoeren ben, geldt mogelijk het opnieuw instellen van het door jouw gebruikte thema.

"Mijn andere forum" heeft maar 1 stijl. Met 17000 geregistreerde unieke gebruikers en tig gasten.
Nog nooit iets gehoord dat men de stijl wil veranderen.;-)
www.zeilersforum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan