Bert Haanstra

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 730

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.050
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Spiegel Van Holland (Mirror of Holland) - Bert Haanstra (1950)

"Vroeger kon je lachen", film van Bert Haanstra over het werk van Simon Carmiggelt.
Met o.a. Simon Carmiggelt, Martine Bijl, Mary Dresselhuys, Kees Brusse, Carolien van de Berg, Sylvia de Leur, Sacco van der Made, Robert Long, Kees van Kooten, Hetty Heyting, Johan Sirag, Riek Schagen, Rijk de Gooijer, Paul Steenbergen, Guus Hermus.

Bert Haanstra - Zoo (1962)

Bert Haanstra, Bij De Beesten af 1972

Vroeger kon je inderdaad lachen, nu zie je dat nauwelijks meer. Het is er bepaald niet gezelliger op geworden!
Ook de tv, is voor het overgrote deel, bagger. Artiesten voor artiesten, koken met artiesten, dat soort "programma's, afschuwelijke tv.
GTST, hoe laag kun je zakken, wezenloze, inhoudsloze tv, brrrrrrrrrr
De serie geeft wel mooi aan, hoe de huidige nederlander er uit ziet en wat hem bezighoud!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha, je bent weer in het forumland! Nu nog je profielpagina lezen! En....... je hebt helemaal gelijk voor wat de tv betreft!

Vanaf het moment dat de commerciële tv-zenders met o.a. pulp trekkers kijkers wegnamen bij de NPO/NOS kon het niet anders dat de publieke omroepen ook daaraan gingen meedoen.
Kijkcijfers regeren TV-land en daar lijdt kwaliteit altijd onder.

Vanaf het moment dat de commerciële tv-zenders met o.a. pulp trekkers kijkers wegnamen bij de NPO/NOS kon het niet anders dat de publieke omroepen ook daaraan gingen meedoen.
Kijkcijfers regeren TV-land en daar lijdt kwaliteit altijd onder.
Inderdaad, cijfers en geld, daar is het om te doen. Maar waarom kijk men in vredesnaam naar pulp tv. Ik zou willen, dat je zelf kunt beslissen, welke kanalen je in het abonnement wilt hebben. Nu betaal je ook nog voor die pulp!

Och, het is niet allemaal pulp, hoor! Het is maar wie het beoordeelt.
Ik kijk graag naar Humberto Tan met Late Night:RTL4! En de deurwaarders en de verschillende NCIS-series vind ik ook niet te versmaden. Het kan me niet schelen wie het maakt en vaak weet ik dat ook niet, als ik het maar leuk/ interessant/ informatief vind, dan is het goed genoeg voor mij.

Over smaak kan je niet discussiëren - die is persoonlijk.

Zo is het! Ik ben tenminste blij dat ik daarop niet afgerekend wordt! En ik wil dus alle zenders ( en met horizon heb je veel) om zelf te kunnen kiezen. Ik ben als de dood dat ik anders alleen info krijg en niks leuks of geks meer. Ik houd van lachen! Maar ook van sentimentele films.

Over smaak kan je niet discussiëren - die is persoonlijk.
Over smaak valt inderdaad niet te twisten. Veel wat er geboden wordt, doet mij besluiten, de tv uit te zetten.
Waar ik het meest naar kijk zijn kanalen als National Geographic!

Terug
Bovenaan Onderaan