• Welkom
    PiepComp Support is een modern en gezellig forum; ons devies is snelheid en geen reclame!

De regering heeft vanwege het “coronavirus” werknemers aangeraden om thuiswerker te worden, wij bieden derhalve een "computer APK" aan.

Wordt ook lid! Computer APK

Hobby Beren!

K

Kate

Guest
Het is op Piep al bekend: ik ben een berenfan. Ik spaar kleine berentafreeltjes en kleine beertjes. Dit heeft me op Piep al een ander soort beren opgeleverd en daar ben ik blij mee. De vrouw van Dotchiejack is heel handig en die haakte een beertje voor me! En sinds vandaag is er een houten beer bijgekomen uit de dierentuin van VanSchagen! En ze hebben het goed samen en hier komen een paar foto's.

HansGU

Heeft veel posts
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
1.727
Reaction score
149
Punten
63
Leeftijd
76
Beertjes? hahaha, dan moet ik meteen aan Mr. Bean denken :)

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Bean and bears?

Ad Becude

Vaak hier
Lid geworden
29 nov 2018
Reacties
689
Reaction score
393
Punten
63
Leeftijd
73
Wel gezellig zo'n beren familie:) de beer is los.

HansGU

Heeft veel posts
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
1.727
Reaction score
149
Punten
63
Leeftijd
76
Bolke de beer hahaha Kennen jullie die nog? Kinderboek van A.D. Hildebrand las ik zo rond 1951, was ik net aan het lerren lezen :)

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Bolke de Beer - die boeken waren in mijn kindtijd er ook.

Black Tiger

Senior
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
3.064
Reaction score
487
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Ik las alleen Suske en Wiske, maar ken Bolke de Beer wel. In mijn tijd keek ik echter liever naar de Berenboot. :)

Die heksbeer lijkt goed op je avatar Kate! ;)

K

Kate

Guest
Bolke de Beer: ik heb die boekjes nog! En Bruintje Beer ook. Er was een periode een paar jaar geleden en toen waren de beren helemaal in. Dus heb ik heel veel berenboekjes en verder een kast met kleine beertjes, en doosjes met beertjes. Inderdaad Ad, hier is de beer los, hoor! Ach, iedere gek heeft zijn gebrek! Ik hoef nooit lang te zoeken naar een wachtwoord met mijn 2 gebreken: beren en pannenkoeken. En ze zijn nog nooit gepawned!!??!

Bovenaan Onderaan