Belgié-Nederland

d'Anvers

Medewerker
Lid geworden
18 feb 2022
Reactiescore
406
Punten
213
Leeftijd
69
Uli Hoeness ooit over Louis van Gaal (70): “Zijn probleem is dat hij God niet is, maar de vader van God. Voordat de wereld bestond, was Louis er al.”
Deze vind ik echt goed :cool:
Mijn prono voor de derby der lage landen
2-1
Wie nog :rolleyes:

Black Tiger

Elite Lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.521
Punten
323
Ja awel, 't zijn de Rode Duivels van vroeger ook niet meer, zunne? :ROFLMAO::ROFLMAO:

Grapje hoor... boeit me totaal niet, ben geen voetbal liefhebber. En ik mag de Rode Duivels wel. Er was ooit 1 commentator die zorgde dat ik wel eens naar voetbal keek, maar dat was dan ook alleen voor zijn wijze van commentaar en dus ook alleen als België speelde, ondanks dat ik zelf Nederlander ben.
Ik neem aan dat je wel weet wie ik bedoel. Als voetballiefhebber en met jouw leeftijd moet je dat gewoon weten. De jongere generatie waarschijnlijk niet meer zo.

Black Tiger

Elite Lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.521
Punten
323
Nee, dat is een Nederlander en die was wel goed, maar niet echt grappig mijns inziens c.q. bij mijn weten.

over onze Rik...
Allee foei toch.... het is Rick he... Rick met zijn zadel. Oftewel Rick De Saedeleer. Maar ik keur 'm goed. Geweldig die man! :ROFLMAO:
Dit was maar een klein stukje maar soms had ie echt zo'n komisch commentaar, lag je in een deuk.

d'Anvers

Medewerker
Lid geworden
18 feb 2022
Reactiescore
406
Punten
213
Leeftijd
69
maar soms had ie echt zo'n komisch commentaar, lag je in een deuk.
Idd die maken ze niet meer .Werd ook gezegd van hem dat hij mee de ploeg samenstelde in de tijd van Guy Thijs.
Intussenn 0-1 en de sterren bakken er niet echt veel van
Lang nummer één gstaan natuurlijk steld niks voor we winnen enkel tegen bakkers/postbodess en....:ROFLMAO:
Al die tijd een goed land geklopt Brasil en de rest nopes!

Bovenaan Onderaan