Beheerder af!

Het forum

heb ik een poos terug overgenomen.
Dat werd helaas geen succes.

De originele oprichter van dit forum neemt het forum weer van mij over en op termijn zal dit forum dan ook weer naar zijn server verhuizen.

Ik zal enkel nog het technische beheer voor Zorinhendrik doen, want daar heeft hij door manteltaken voor zijn gehandicapte vrouw geen tijd voor.

Lijkt me een prima samenwerking, en fijn dat ZorinHendrik weer kan ondersteunen mbt Zorin en jij het technisch beheer blijft doen, zodat het forum blijft bestaan. 👍

Vandaag heeft Black Tiger het Zorin Forum van mijn server naar de server van Zorin Hendrik verhuisd.
Zorin Hendrik speelde al een tijdje ermee om het door hem opgerichte forum weer op zijn eigen server te krijgen.
Dat ging helemaal spelen toen ik bekend maakte, dat mijn server geen afbeeldingserver is en men gebruik moest maken van echte afbeeldingservers.

Dat was tegen het zere been schoppen van enkele gebruikers, die het gebruik van een afbeeldingenserver niet kennen en denken dat ze daardoor meer werk moeten verrichten dan afbeelding uploaden via het forum.
ZorinHendrik daarentegen ziet er niets verkeerd in om zijn server te laten overladen met afbeeldingen.

In ieder geval zal de verhuizing voor mij gunstig zijn, nu ik het rustiger krijg en meer tijd kan doorbrengen op mijn testforum om een paar dingen gereed te krijgen voor wanneer we naar XenForo 2.3 gaan.

Het forum staat nu terug onder eigen beheer samen met Black Tiger en Abraham is nu een VIP lid geworden.
Van harte bedankt @Abraham54 voor al die tijd dat jij beheerder was, je hebt dit fantastisch goed gedaan.
Bedankt @Black Tiger om nu de technische kant van het forum mee te ondersteunen.

ZorinHendrik daarentegen ziet er niets verkeerd in om zijn server te laten overladen met afbeeldingen.
Bijlages en met name afbeeldingen kunnen voor zowel behoorlijk dataverkeer alsook opslagruimte zorgen. Afhankelijk van de instellingen, maar het is altijd een stuk meer ruimte wat je kwijt raakt. Daar is @Zorinhendrik ook terdege van bewust dus we zullen moeten zien hoe dat gaat uitpakken.
Maar voor jouw server geeft het weer wat meer rust en ruimte en plek om andere dingen te doen.

Bedankt voor de goede medewerking om de verhuizing mogelijk te maken!

Dankjewel voor het compliment @Abraham54! De anderen ook dank voor de lovende woorden uiteraard!
Een groot voordeel is gewoon als je via SSH kan werken, dat vereenvoudigt en versnelt bepaalde zaken.

Back
Top Bottom