beeldtekst

K

Kate

Guest
Er rust geen zege op het gebruik van mijn laptop tijdens de vakantie. Nu heb ik het volgende probleem, na de verdwenen afbeeldingen in het slaapboek:
In de regel bovenaan, waar ik als heksje fris uit mijn ogen kijk, zijn de woorden Kate, Postvak in en Meldingen niet te lezen: lichtgrijs. Ook na herstarten bleef het zo. Alweer toverkracht?

Het kan toch niet iets te maken hebben met het feit dat mijn scherm door zijn linkervoet is gezakt? Het draaisysteem links is ergens stuk en dus staat het scherm een beetje scheef en verzakt. Ziet er uit alsof ik dat niet weer goed krijg: aanmelden bij de gemeente voor een WAO-uitkering?

Lieve hemel, ik los mijn problemen allemaal zelf op! Ik was voor Toska een aantal stijlen gaan proberen en was blijven steken bij x en foro, toen er hier in Overijssel iets anders gedaan moest worden.
En omdat ik weer terug wilde naar mijn eigen stijl, zag ik dat bij die x en foro die paar gemiste woorden er niet af kunnen: krenten! Ik heb via elegance staalblauw pcf weer alles op de rit.

groetjes vanuit mijn vakantieadres!

Stom, ik had er niet op gelet dat ook de bovenste regel per stijl verschilt. Dat moet het zijn volgens mij. In dit deel van Overijssel schijnt de zon!!

Terug
Bovenaan Onderaan