Bedankt Abraham en Black Tiger

Graag wil ik even een paar mensen in het zonnetje zetten en dat is @Abraham54 en @Black Tiger.
Abraham54, je bent van harte bedankt om een heel grote tijd actief geweest te zijn op mijn forum als beheerder en het forum op je hosting server te hebben gehuisvest. Je hebt dit met hart en ziel en met succes beheerd. Je hebt nu weer wat meer rust en nog steeds van harte welkom op het forum als VIP.
Nu heb ik het weer op mijn server staan dankzij de snelle tussenkomst van Black Tiger die de verhuis en fantastisch in goede banen heeft geregeld.
Allen van harte bedankt.

@Zorinhendrik

na het lezen van jouw levens verhaal, viel mijn mond open van verbazing ...
hier en daar zag ik mezelf ... of ik er nu van wakker ga liggen ... nee wordt binnenkort 63, geen ouderdom om nog te gaan piekeren. twee jaar geleden blind geworden op één oog door een ' herseninfart ', was al blij dat de schade zo beperkt was. nu wordt mijn ander oog blind. wat er nu nog komt ... .
het is ieder geval een pakkend verhaal @Zorinhendrik , bedankt.
Het gaat je goed

ps: ik zat in 6TTR, De Leie Lüdenscheid.

Laatst bewerkt:
in het 6TTR he, ik heb daar een opleiding gevolgd radio operator.
@Hana , het zit je niet mee he maar wat er nu nog komt kan ook mee vallen hoor, luister je graag naar audioboeken of muziek, daar kan je goed van genieten als je wil of zelf muziek maken met een instrument. Ik ken een paar zeer leuke audioboeken (in het Engels weliswaar) en dat is Truckers van Terry Pratchett of Wilt van Tom Sharpe om je een kriek te lachen. Humor is heel leuk.

@Zorinhendrik : de 'clou' van mijn leven:

ik zat bij ' 6TTR ': Tracht Te Rusten.

was later werkzaam bij ' RTT ' (Proximus): Rap Terug Thuis.

mijn gehoor ben ik kwijt door glas scherven in beide oren (ongeval).
life goes on ... we zullen zien zei de blinde.

dankzij A54 kwam ik in aanraking met linux mint, nu draai ik Wilma met Qemu-KVM, gewoonweg een droom ...
vmware dreigde te verdwijnen vandaar de toevlucht naar Qemu-kvm, proxmox was niet echt mijn ding.

Laatst bewerkt:
dankzij A54 kwam ik in aanraking met linux mint, nu draai ik Wilma met Qemu-KVM, gewoonweg een droom ...
Wel ik ben aangenaam verrast met jouw antwoord over Qemu-KVM, dat kende ik nog niet eens.
Ik ga dit zo snel mogelijk eens installeren en een paar besturingssystemen uittesten.
Hartelijk bedankt daarvoor.
Fijn dat je zo positief bent en grapjes maakt.

Terug
Bovenaan Onderaan