DRAMA Automobiliste (23) overleden na ongeluk door lachgas

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.945
Punten
113
Leeftijd
66
RTL Nieuws
Automobiliste (23) overleden na ongeluk door lachgas in Tilburg

© Reality photo

Het slachtoffer van een auto-ongeluk in Tilburg is gisteravond aan haar verwondingen overleden.
De 23-jarige vrouw was in de nacht ervoor met haar auto tegen een boom gereden.

In het ziekenhuis zei ze lachgas gebruikt te hebben.

In Tilburg vonden in de nacht van maandag op dinsdag twee verschillende auto-ongelukken plaats.
De bestuurder van één van de voertuigen had lachgas gebruikt, in de andere auto vond de politie een
lege lachgastank.

Het slachtoffer van een van de ongelukken is gisteravond overleden, meldt de politie op Twitter.
Het 23-jarige slachtoffer overleed rond 23.10 uur aan de gevolgen van het verkeersongeval.

BRON

Aarie25

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
353
Punten
83
Leeftijd
39
Het het gebeurd de laatste tijd steeds vaker.
Ik snap nog steeds niet waarom de overheid dit ooit heeft toegestaan.
Want het wordt voor iedereen schijnbaar heel normaal om met een gasfles en een ballon achter het stuur te stappen.

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Reaction score
81
Punten
28
Ik snap nog steeds niet waarom de overheid dit ooit heeft toegestaan.
Ze hebben doodgewoon de skils en het lef niet, om die rotzooi te verbieden.
En wat ze niet kunnen beheersen, wordt dan maar getolereerd of vrijgegeven.
Dan zijn er ook nog domme idiote lui die willen dat drugs en andere verslavings middelen, gelegaliseerd worden.
De mensheid is totaal van het padje af!

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.945
Punten
113
Leeftijd
66
@Prutser - Alles valt en staat met handhaving en daar schort het steeds meer aan.
Sinds de politie in het kader van bezuinigingen en efficiëntie een vierde piramide in ons land is geworden, maken steeds meer agenten vele overuren.
En alsof dat nog niet genoeg is, wordt er met hen geheuld en gezeuld om pieken in te dammen.
Kijk wat een hoeveelheid agenten en ME in Den Haag bezig zijn geweest, je kan er vergif op nemen dat de helft of meer uit de rest van ons land daar naar toe is gedirigeerd.

Dit kan NIET goed gaan en burgers weten dit instinctief - "wie pakt me" als ik de telefoon op de fiets, brommer of in de auto/vrachtwagen gebruik.

Aarie25

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
353
Punten
83
Leeftijd
39
Als je alleen het programma bureau burgwallen kijkt,
zie je regelmatig verkopers van lachgas en de straten vol liggen met lege ballonnen.
Want ook bij vele toeristen is het normaal om dit gewoon op straat te kopen en dan in overmaat te gebruiken.

Natuurlijk klopt het verhaal over Den Haag, je hebt altijd mensen die graag mee doen met de sensatie, ook gaat dat ten koste van spullen of andere mensen. Zo lang hun maar een leuke avond hebben.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
379
Punten
63
Ik hoop dat de gebruikster alleen zelf verongelukt is (hoe triest ook) en niet door haar toe doen nog anderen.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.945
Punten
113
Leeftijd
66
Het laat onverlet dat de ouders van dit verongelukte meiske in diepe treurnis zullen zitten.
Ik heb een idee, alle lachgasgebruikers het rijbewijs ontnemen.

Prutser

Vaak hier
Lid geworden
27 nov 2016
Reaction score
81
Punten
28
Zero tolerance, kneiterhard toepassen, geen alcohol, drugs of ander verdovend spul als je wilt auto rijden.
Wordt je betrapt, minimaal rijbewijs ter plaatse door de shredder, bij ongeval alle schade verhalen op de gebruiker.

Bovenaan Onderaan