- Lid geworden
- 2 augustus 2016
- Waarderingsscore
- 6.973
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 70
- OS
- Windows 11 Professional
- AV
- Microsoft Defender
- FW
- Windows Firewall
Maar het laatste woord erover is nog niet gesproken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En wat vindt de beheerder van dit forum er zelf van?Maar het laatste woord erover is nog niet gesproken.
En wat vindt de beheerder van dit forum er zelf van?
Bovendien is de beheerder nagenoeg de enige die het Podium voedt met onderwerpen.
Wat is het ondemocratische aan de werkwijze van de raad? Ik ben benieuwd, want dat schreef je er niet bij.
Ja, daar heb ik niet zo veel aan, maar dat geeft niet. Want ongegrond verklaren hoeft niet per se ondemocratisch te zijn. Er is vast een reden voor, of de verklaringen waren slecht onderbouwd.Zie mijn eerste bericht: alle bezwaarschriften zijn ongegrond verklaard.
Het komt er op neer dat men nu denkt dat de moskee inclusief horeca en winkels koste wat het kost er moet komen.
Daarnaast is er maar magertjes info over de financiering van grond en bouw bekend geworden.
dat bedoel ik ook dat die speakers niet nodig zijn... en alleen maar voor overlast zorgen. aldus mijn mening. Dat ze hier een Moskee hebben vind ik helemaal niet erg en dat ze hun geloof belijden.Ach Husky, wij Nederlanders zijn niet eens in staat om ons aan elkaar aan te passen! We hebben kerken en we hebben een moskee. En het klinkt allemaal hard, alleen die speakers hadden wel weg gemogen van mij, hoor.