Appende verkeersdeelnemers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 544

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
‘Dit kan jou ook gebeuren…’
Interpolis - Gepubliceerd op 11 jul. 2017
Met je mobiel bezig zijn tijdens het autorijden, bijna iedereen doet het wel eens. Interpolis bouwde een testparcours waarop bestuurders werden afgeleid door hun smartphone. Bekijk wat er dan gebeurt. Op het parcours is het nog een spelletje, maar de ontmoeting die de bestuurders daarna krijgen laat ze daar heel anders over denken.

Gebruik Whatsapp op de fiets levensgevaarlijk

EenVandaag - Gepubliceerd op 29 okt. 2015
Bestuurders van trams en bussen moeten steeds vaker ingrijpen om bellende en whatsappende fietsers te ontwijken en soms zelfs een noodstop maken om een ongeluk te voorkomen.

Deze discussies zullen blijven zolang er niet een knop om gaat bij mensen om NIET te gaan appen, of wat dan ook, achter het stuur.
Helemaal weg zal je het nooit krijgen maar kom op mensen, gebruik je verstand eens.
Wil je zonodig berichten gaan sturen, zorg dat je dan GEEN deel uitmaakt van het verkeer dus zoek dan een P op.

Het is een verslaving geworden.

Lijkt me een goed initiatief, echter het prijskaartje is en zal het knelpunt zijn, denk ik.

Mocht het een echt succes worden dan zal daar vanzelf wat aan worden gedaan, denk ik.

Terug
Bovenaan Onderaan