• Welkom op Computerforum PiepComp Support
    Wij doen niet aan verstoppertje spelen, als gast kunt u alle discussies helemaal volgen.
    Leuker wordt het voor u, indien u als lid met ons meedoet: kom er ook bij!

Windows 8 App Store

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kate

Guest
Ha Tien, in #12 staat dat je te lezen kreeg: purge cache.
En purge betekent opschonen, legen enz. Dus hij geeft je al een tip!

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Waarderingsscore
148
OS
Windows 10 en 8.1
Ga naar rechtsboven klik op de 3 verticale streepjes- klik dan op opties-dan op privacy en beveiliging-klik op geschiedenis wissen- in dat vak vink je alles aan behalve cookies-klik dan op nu wissen- daarna sluit je de pagina af.
probeer dan eens via die link een app te downloaden @Tineke41

K

Kate

Guest
En omdat het nu stil blijft en jij misschien met een emmer de cache leegt: kijk eens op de site: Cache legen in Mozilla Firefox.
Doe je best.

Tineke41

Gevestigd lid
Waarderingsscore
7
OS
Windows 8.1
AV
Kaspersky
FW
Windows Firewall
Ik heb de cache geleegd, maar kan nog steeds niet Netflix downloaden

Tineke41

Gevestigd lid
Waarderingsscore
7
OS
Windows 8.1
AV
Kaspersky
FW
Windows Firewall
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.755
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Probeer dan InternetExplorer

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Waarderingsscore
148
OS
Windows 10 en 8.1
Nadat je dat hebt gedaan van abraham zijn idee en als dat werkt is het een teken dat het aan ff ligt dan raad ik je aan om ff te verwijderen en opnieuw te installeren of deze eens te refreschen

toska

Gewaarderd
Gewaardeerd lid
Waarderingsscore
148
OS
Windows 10 en 8.1
Refresh Firefox

1. Click this Refresh Firefox button directly, if you are viewing this page in Firefox.
    This won't work if you are using a different browser or on a mobile device.
  2. To continue, click Refresh Firefox in the confirmation window that opens.
  3. Firefox will close to refresh itself. When finished, a window will list your imported information. Click Finish and Firefox will open.
vertaald
Vernieuw Firefox

Klik direct op deze knop Firefox vernieuwen als u deze pagina in Firefox bekijkt.
Dit werkt niet als u een andere browser of een mobiel apparaat gebruikt.
U kunt ook een knop Vernieuwen van Firefox boven aan Firefox opzoeken over ondersteuning voor het oplossen van problemen pagina.
Als u wilt doorgaan, klikt u op Firefox vernieuwen in het bevestigingsvenster dat wordt geopend.
Firefox wordt gesloten om zichzelf te vernieuwen. Als u klaar bent, geeft een venster uw geïmporteerde informatie weer. Klik op Voltooien en Firefox zal openen

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.755
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
De Windows store is in principe geoptimaliseerd voor Edge, de opvolger van IE in Windows 10.
Daarom ook mijn vraag, heb jij het al geprobeerd met Internet Explorer?

K

Kate

Guest
Hoi Tien, ben je er nog? Want ik ben ook wel benieuwd of het met Internet Explorer wel lukte.
En dan nog iets. Ik heb een Microsoft Store, maar geen Windows Store. Hebben we het over dezelfde? Ik heb Google als browser en alles lukt hier prima, al wil ik er niets uit!

Zou het aan de combinatie met Firefox kunnen liggen? Daarom vroeg Abraham of je al met IE aan de slag was gegaan.

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.755
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Heel goed van jou uitelegd, Kate, want ik heb alles wat gadgets betreft gedeactiveerd in mijn Windows 8.1 - dus voor mij werkt de Windows Store niet.

K

Kate

Guest
Tja Toska, dat weet ik niet, hoor. Ik heb bij mijn rij apps gekeken die boven de Windows-toets staan, en daar staat bij mij geen Windows-store, maar wel Microsoft store. Sterker nog, bij het zoeken via de verkenner heb ik ook geen Windows store. Zou die bij windows 10 afgeschaft zijn? Wel mal, nietwaar.

K

Kate

Guest
Ik kom er even op terug, want het is best verwarrend! Ik heb gegoogled en daar zag ik bij Kassa een onderwerp dat er over ging. Een microsoft medewerker bevestigde dat het allebei dezelfde winkels zijn. Maar de vraag was ingediend door iemand die een spel bij de Windows Store kocht voor 70 euro, terwijl dat bij de Microsoft store 40 euro kostte.

Antwoord: het is net zoals winkelen als je een broek koopt: eerst prijzen vergelijken. Want al zijn het dan wel dezelfde winkels, ze hebben andere zaken in de verkoop en ook soms andere prijzen voor dezelfde artikelen!

Nou, dat weten we dan weer op de late avond! En als ik google, kan ik wel in de Windows Store gaan winkelen.

K

Kate

Guest
Hee Tinus, nu heb ik weer iets uitgevonden, zie mijn bericht hierboven. Ik heb dus niet dezelfde als jij.
Maar als ik in google intoets: Windows Store, dan kom ik gewoon in de Microsoft Store en je kunt met 2 klikken winkelen in de Windows Store. Doe er je voordeel mee en neem de weekaanbiedingen! Twee voor de prijs van één!

Wat een vreselijke namen trouwens! Geef mij maar Jumbo en Aldi!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan