Android 12 is bijna klaar - Beta 4 nu beschikbaar

Google heeft Android 12 Beta 4 vrijgegeven om te testen. Hiermee bereikt de ontwikkeling een hoogtepunt,
want met Beta 4 heeft Android 12 ook de "Platform Stability" status bereikt. Dit betekent dat alle nieuwe
functies en programmeerinterfaces die voor Android 12 zijn gepland, nu zijn opgenomen. Vanaf nu zullen de
ontwikkelaars van het mobiele besturingssysteem zich concentreren op "fine-tuning, prestaties en stabiliteit",
zoals Google communiceert. Daarom worden app-ontwikkelaars nu opgeroepen om hun apps geschikt te
maken voor gebruik met Android 12.

611573b281bb3-Android_12_b%C3%A8ta_4.jpg

© Google - Android 12 ontwikkeling ligt op schema

Android 12 Beta 4 is beschikbaar voor Pixel en meer toestellen

Android 12 Beta 4 kan worden uitgeprobeerd op Pixel-apparaten en is beschikbaar na aanmelding via Over-the-Updates.

Testers die zich al hebben aangemeld voor de bètatest, ontvangen automatisch de bijbehorende updates.
Android 12 Beta 4 is ook beschikbaar voor geselecteerde toestellen van partners zoals ASUS, OnePlus, Oppo, Realme,
Sharp en ZTE. Op de website android.com/beta kunt u meer te weten komen over welke toestellen beschikbaar zijn.

V

Verwijderd forumlid 286

Guest
Met mijn Note 8 (inmiddels al weer ruim 3 jaar in gebruik) zal ik geen upgrade naar Android 12 gaan krijgen, dus dat wordt iets voor mijn volgende telefoon.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Met mijn Note 8 (inmiddels al weer ruim 3 jaar in gebruik) zal ik geen upgrade naar Android 12 gaan krijgen, dus dat wordt iets voor mijn volgende telefoon.
Of je houdt die Phone en gebruikt een goede rom om naar Android 12 te gaan.

V

Verwijderd forumlid 286

Guest
Dan zal ik ook functionaliteiten kwijt raken vrees ik. Ik ontvang nog wel veiligheidsupdates en ik heb Malwarebytes op mijn phone. En tussendoor ben ik al aan het kijken voor een nieuwe aangezien de batterij ook niet meer als nieuw is.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Als die rom speciefiek voor jouw phone is gemaakt, kan het eerder zijn dat je nog weer nieuwe functies erbij krijgt.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Ik heb er weleens naar gekeken nieuwe roms voor een smartphone, maar dat is toch net een brug te ver. Dus hou ik het maar bij android 11. Heb net weer een Miui update gehad trouwens.

Bovenaan Onderaan