Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal leuk zijn.Tegen die tijd ben ik geen bejaarde, maar een ambassadrice in het hiernamaals! En daar is alles gratis!
Wat vind jij zo leuk? Dat daar alles gratis is, of dat ik daar als ambassadrice aan de slag ben? Het kan natuurlijk allebei positief voor je zijn, nietwaar! Want ik vind het twee leuke dingen! En ik kan daar dan alvast een forum voor je beginnen: kost ook niks dus.Dat zal leuk zijn.
Er wordt zoveel geld verkwanseld, als dat op deze aardbol werd besteed, aan allerlei nuttige zaken, voorbeelden te over, was de aarde een nog mooiere plek om te wonen, dan het hier al is in Zandeweer!. Ik ben blij met het forum, en gelukkig, met mijn hond!Je begrijpt vast wel dat ik het ook grote onzin vind. Maar het is een onderwerp bij uitstek om de draak mee te steken, bij cabaret of zo!. Dus..... stel je eens voor dat je daar zit en je moet de hond uitlaten! Want het is dan wel een idee, maar zie jij die flat daar al hangen? Het zal wel geen sociale woningbouw zijn!
Nee, Kate kan er wel om lachen.En inderdaad, het heeft handen vol geld gekost. Maar ik ben er van overtuigd dat dit geld anders ook niet goed besteed zou zijn, jij niet Prutser? Wij zouden het wel weten, maar wij moeten maar blij zijn met een forum en een hond (die ik best wel zou willen hebben!).
Kort door de bocht - dit gedachtespinsel uit de koker van architecten heeft in zoverre iets, dat omdat de aarde steeds voller gebouwd wordt ten koste van de natuur en alles wat daarin leeft, heeft wel iets.
Een van de problemen die die gedachtespinsel moet oplossen, is de constante meteoorregen (gemiddeld meer dan 200 per dag!) die zo'n constructie ook deels zullen bereiken.
Want vergeet één ding niet: ik en velen met mij zijn van een generatie die nog niet eerder zo'n versnelling in de toename van de wereldbevolking heeft meegemaakt.
In 1960 waren er 3 miljard mensen op de aardbol; 2017 - groei naar bijna 7,5 miljard mensen, meer dan een verdubbeling in slechts 57 jaar.
Zie ook: zie ook worldometers