Alweer een Windows Update vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter HansGU
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 138
  • Weergaven 6967
Download en installeer 2018-01 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1709 for x64 gebaseerde systemen (KB4056892)

Dat is de versie die jij nodig hebt om de beveiliging tegen Meltdown tegen te installeren.
Het is de onderste downloadlink op deze pagina: 2018-01 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1709 for x64 gebaseerde systemen (KB4056892)

Daarmee verkrijg jouw Windows de nieuwe buildnummer.

Wat jouw Office 2010 - inderdaad is het geen slecht idee om dat pakket te verwijderen.

Doe dat met de Revo Uninstaller om ook restanten goed te verwijderen!

Na een herstarten van de computer mag je dan Office 2010 opnieuw installeren.

Pagina kan niet gevonden worden Abe

Abraham, na het downloaden en installeren van KB4056892 start de pc op en loopt vast op de Windows vlag. Ik kom mijn systeem niet meer in.
Wat nu?

De oude dan wel de nieuwe PC?

De oude pc, daarop werd alles nog gedaan

Na 2e maal opstarten draait de reapair dus even kijken wat dit gaat worden

Zet die PC helemaal uit.
Wacht een paar minuten en zet dan de PC weer aan.

Helaas het duurde even maar het resultaat was dat ik nog steeds dezelfde build heb en dat de updates voor 7 non stop komen binnenrollen

Is om office 10 te deinstalleren Revo voldoende? Dan ga ik dat eerst proberen

Ik denk dat jij het beste in die oude PC win 10 opnieuw installeert.
Schone lei zonder update ellende!

Dan ga ik dat eerst proberenIk zie onder geinstalleerde software staan
Microsoft Office file validation add in
Microsoft Office Professional PlusWelke volgorde?

Jeemig ... dat zal dan wel moeten Abe. Maar de nieuwe pc dan?

Ook die fix proberen?

Ga je mij nu vertellen dat beide PC's een probleem met de update hebben?

Jawel Abe, daarmee begon ik. Alleen de nieuwe pc daar heb ik niet die rare binnenrollende updates van Office 10

Na het begin ben ik aldoor op de OUDE [c verder gegaan. Ik zal straks de nieuwe KB4056892 ook op de nieuwe proberen. Maar ik moet wel mijn office in dit geval Office 2016 kunnen blijven gebruiken.

Je hebt toch de licentie nog van beide Offices?

Je hebt toch trouwens wel de juiste download gebruikt?

5a5ba62254b8e-KB_update.png

Jawel Abe, inderdaad de onderste. En ja ik heb de licenties nog. Ik ga straks eerst office 10 opnieuw op de OUDE pc installeren. Pas daarna de KB4056892 op de nieuwe pc. Dit omdat ik Office broodnodig heb.

Op de nieuwe pc staat Offive 2016

Microsoft Office File validation add in laat zich niet deinstalleren door Revo

Mag ik hem geforceerd door Revo Uninstaller laten afsluiten??

Laatst bewerkt:
Ja natuurlijk.

Ok dan probeer ik dat.

Microsoft Office File Validation Add in laat zich niet geforceerd afsluiten in die zin, dat wanneer ik diep laat zoeken er enkele Microsoft sleutels rood zijn gearceerd maar die NIET voorzien zijn van de benaming Office... Wat nu? Kan het zo zijn dat Microsoft Office File Valdidation gewoon tussen de geinstalleerde software kan blijven staan?

Zeg maar wanneer je het zat ben Abraham ik zie het in ieder geval niet meer zitten. Straks nog wel de nieuwe Pc proberen.

Terug
Bovenaan Onderaan