Alpe d'HuZes

• Onderwerp starterRick
  • Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 1.508

Rick

PCS Lid
Ik ben Rick op den Kelder uit Noord-Holland.
Ik ga dit jaar voor de 4e keer deelnemen aan de Alpe d'HuZes om zoveel mogelijk geld op te halen voor het KWF. Mijn doel is 6x de berg te beklimmen.
Niemand mag toch meer dood aan Kanker??
Iedere euro kan het verschil maken, alvast bedankt.
Mijn actie pagina waar u een donatie kunt doen: Rick op den Kelder

Rick, ik vind het geweldig van je! Een van mijn vrienden heeft dit al 3 keer gedaan en we zijn erg trots op hem, want het is een enorme prestatie. Hij heeft de berg alle keren 3 keer beklommen en ik vind jouw plan om dat 6 keer te doen, dus echt niet niks! 1 juni wordt een datum om aan je te denken!!

Bedankt :).
Het wordt inderdaad een enorme uitdaging om de
berg 6x te beklimmen. Maar je weet op 1 juni waarvoor je vecht. En dan kan je net dat beetje extra geven...

Je bent wel vroeg op, hoor! Is dat een onderdeel van je training? Vroeg fietsen, als er nog niet zoveel mensen op hun stalen ros zitten?

Ik zal nog even een kort verslag schrijven van mijn ervaring bij de Alpe d'HuZes.

Ik ben donderdag 1 juni om 05:00 uur begonnen met de eerste beklimming.
Ik merkte al snel dat de vele train kilometers zijn vruchten hadden afgeworpen.
Ik ging met een mooi tempo omhoog.
Na af en toe een pauze hebben ingelast begon ik om 17:19 uur nog redelijk fris aan mijn zesde beklimming.
Het weer was toen nog prima. Maar na 5 minuten sloeg dit volledig om.
Het kwam met bakken naar beneden en zwaar onweer. Ik bocht 7 werd ik tegen gehouden door de organisatie omdat een
motor rijder (voor het begeleiden van de fietsers) is geraakt door onweer. Gelukkig was het een indirecte inslag waardoor het goed afgelopen is.
Dus toen ik op 75% was van de zesde ronde werd het evenement stil gelegd.
Per touringbussen zijn we vervolgens omhoog gebracht.
Terugkijkend: De samenhorigheid en met zijn allen strijden voor 1 doel is echt indrukwekkend.

Ik heb net niet mijn streefbedrag kunnen halen (1000 euro) maar iedereen bedankt voor het sponsoren.
Hier onder nog een screenshot van mijn tijden.
593c58fe78500-Alpe_2017_%282%29.png

593c589f4757f-Alpe_2017_%281%29.png

Laatst bewerkt:
Hoi Rick, je mag heel trots zijn op je prestatie!! En je wist waar je het voor deed, nietwaar? Ik vind het tof dat je zo ver bent gekomen, en als je het weer gaat proberen: ik sponsor je graag weer!! Zo'n doel verdient dat!!
En ook bedankt voor je mail. Dat vond ik heel erg aardig!

Laatst bewerkt:
Hoi Rick, je mag heel trots zijn op je prestatie!! En je wist waar je het voor deed, nietwaar? Ik vind het tof dat je zo ver bent gekomen, en als je het weer gaat proberen: ik sponsor je graag weer!! Zo'n doel verdient dat!!
Bedankt :). Ja, ik wist zeker waarvoor ik aan het vechten was.
Als ik nog een keer ga zal ik aan je denken.

Alles bij elkaar genomen is het dus wel degelijk een slijtageslag - hoe lang denk jij dit nog te kunnen volhouden?

Alles bij elkaar genomen is het dus wel degelijk een slijtageslag - hoe lang denk jij dit nog te kunnen volhouden?
Het is zeker een slijtageslag! Dat is lastig te beantwoorden, maar fysiek sowieso nog een paar jaar.
Maar ik merk wel dat donateurs vinden steeds moeilijker wordt. Dat zal eerder een reden zijn om niet meer te gaan volgend jaar.

Kom op, Rick! Je doel is duidelijk en en dat moet je het hele jaar door goed overbrengen. Je mag best in juli laten weten wat je volgend jaar van plan bent! Trek ze over de streep, hoor!
Iedereen (behalve ondergetekende die niet zou weten wat ze er op moet zetten !) zit tegenwoordig zijn tijd te verdoen op facebook of instagram. Sluit je aan en gebruik die dingen: een ander doet het ook en ik lees in het nieuws de reacties, die echt niet gek zijn. Wat je nu krijgt is alvast een begin en het motiveert nog extra. Succes.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan