Alpe d'HuZes

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rick
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 9
  • Weergaven 824

Rick

PCS Lid
Lid geworden
6 mei 2017
Waarderingsscore
8
Punten
18
Leeftijd
34
Ik ben Rick op den Kelder uit Noord-Holland.
Ik ga dit jaar (op 7 juni) voor de 5e keer deelnemen aan de Alpe d'HuZes om zoveel mogelijk geld op te halen voor het KWF. Mijn doel is 6x de berg te beklimmen.
Niemand mag toch meer dood aan Kanker??
Iedere euro kan het verschil maken, alvast bedankt.
Mijn actie pagina waar u een donatie kunt doen: Rick op den Kelder

Hoi Rick,

Vorig jaar heb ik alles gelezen wat je ons liet weten met betrekking tot je voornemen om die berg te beklimmen. Je meldde je aan als lid van ons forum.
Ik vond en vind het een heel goed doel waarvoor je dit wilt ondernemen. En daarom heb ik je toen gesteund, niet namens Piep maar namens mezelf.

En nu meld je je weer voor dezelfde onderneming. Er zijn maanden over heen gegaan sinds de vorige.
Toch had ik het ook best leuk gevonden als je in de tussenliggende tijd zo maar eens naar ons forum was gekomen. Een computerprobleem is niet strikt nodig, want we schrijven over van alles.
Ik hoop dat je mijn opmerking begrijpt: de bedoeling is goed!

Ja, dat begrijp ik.
Maar het jaar is voorbij gevlogen.
Te weinig tijd om hier actief te zijn..

Snap ik, hoor Rick! Maar het is altijd leuk om leden die zich inschrijven, weer eens te zien (=lezen!). En het gaat evenzogoed weer een kanjer van een prestatie van je worden. We zullen meeleven, reken daar maar op! En vanavond ga ik weer iets voor je regelen.

Na die beklimmingen moet je ons maar weer eens bijpraten over hoe het was.

Ik zal na de beklimmingen, weer laten weten hoe het gegaan is.
Alvast bedankt :D

Een kort verslag van de Alpe d'HuZes:
Donderdag 7 juni heb ik mij aangesloten bij de start om 03:30 uur, toen regende het behoorlijk.
Dus voordat de startsein werd gegeven, waren mijn spieren al koud en mijn kleding behoorlijk nat.
Om 04:32 kon ik eindelijk van start. Tot mijn grote opluchting merkte ik gelijk dat het klimmen behoorlijk goed ging.
Ik heb hieronder een screenshot geplaatst van mijn tijden. Ik heb deze tijden vergeleken met afgelopen jaren, en dit zijn ruim de snelste tijden die ik ooit
heb neergezet :)

Het is echter nooit droog geworden, dit is/ was erg jammer. Vooral het afdalen was gevaarlijk i.v.m. gladheid.
Maar gelukkig is alles goed gegaan.

Iedereen weer bedankt die gesponsord heeft :):cool:

Bekijk bijlage 492Bekijk bijlage 493Bekijk bijlage 494
2-png.490

Zo te zien ben je thans in de kracht van jouw leven.

Rick, ik ben er stil van! Ik neem mijn petje voor je af! Je deed het toch maar weer!
En als ik de tijden bekijk, zie ik dat je om 3.30 uur in de regen stond, om 4.32 uur mocht beginnen en om 19.12 klaar was. En dat in de hele dag regen. Heb je geen moment gedacht aan stoppen?

Ik heb zo'n idee dat je nu nog niet aan de eventuele beklimming in 2019 moet denken! Maar let op, je gaat het weer doen. En dan zoek je me maar weer op, want het is een heel mooi doel en.....jij blijft er bij in vorm!:)

Rick, ik ben er stil van! Ik neem mijn petje voor je af! Je deed het toch maar weer!
En als ik de tijden bekijk, zie ik dat je om 3.30 uur in de regen stond, om 4.32 uur mocht beginnen en om 19.12 klaar was. En dat in de hele dag regen. Heb je geen moment gedacht aan stoppen?

Ik heb zo'n idee dat je nu nog niet aan de eventuele beklimming in 2019 moet denken! Maar let op, je gaat het weer doen. En dan zoek je me maar weer op, want het is een heel mooi doel en.....jij blijft er bij in vorm!:)
Nee, want de motto van de Alpe d'HuZes is "opgeven is geen optie!"
En ik weet je te vinden volgend jaar :)

Terug
Bovenaan Onderaan