Alléén Lodewijk Asscher, maar waar blijft de rest?

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
2.063
Reaction score
280
Punten
213
Leeftijd
76
Mooi gebaar van Lodewijk Asscher, maar we weten dat hij bij lange na niet de enige is die gedaan heeft als of zijn neus bloedde. Ik vind het niet kunnen alleen hém aan de schandpaal te nagelen. Ruimschoots voor hem en samen met hem hebben andere hoogwaardigheidsbekleders hetzelfde gezien en/of niet gezien als Lodewijk. In dit geval moet "barbertje" niet in z'n eentje hangen maar met nog een stuk of vier anderen!

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
513
Leeftijd
67
Wat ik net zo belangrijk vind, is dat al die mensen die nu als fraudeur bekendstaan bij de overheid en de lokale overheden snel gerehabiliteerd worden bij diezelfde overheden!

gouwepeer

Medewerker
Lid geworden
4 okt 2016
Reacties
1.754
Reaction score
412
Punten
168
Leeftijd
44
Website
www.gouwepeer.nl
Het is natuurlijk een behoorlijke beerput, ooit begonnen met de Bulgarenfraude. Ik kan mij nog wel de toon van de reacties op Facebook herinneren waarbij de meeste reacties gingen om het softe beleid van Nederland, en dat elke cent terug gehaald moest worden.
Weekers begon met een te harde aanpak onder druk van de Tweede Kamer, gevolgd door de rigoureuze aanpak van de Belastingdienst. Uiteindelijk zijn ze helemaal door geslagen met de aanpak.
Ik vraag mij af of het ooit zover was gekomen als die hele bulgarenfraude nooit had plaatsgevonden. Het flijft natuurlijk wel op zijn zachts gezegd schandalig wat er is gebeurd.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
513
Leeftijd
67
Probeer je maar eens voor te stellen, dat jouw gemeente laat weten dat je als fraudeur te boek staat en je daarom nergens meer aanspraak op kan maken!

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
2.063
Reaction score
280
Punten
213
Leeftijd
76
Precies! En daarom moeten er veel meer koppen rollen dan slechts eentje. Bij de top abtenaren binnen de belastingdienst stinkt het en niet zo'n beetje. Zij verschuilen zich allen achter zo iets als befehl ist befehl . . .

Wanneer er niemand anders z'n consequenties trekt dan is dat wel héél erg zuur voor Asscher.

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reacties
527
Reaction score
271
Punten
63
ik denk dat het kabinet ook wel gaat....maar wat koop je ervoor...
Het kabinet gaat naar huis,komen met zn alle in een riante wachtgeldregeling en dat kan ik geen straf noemen.
Meer dan de helft van de kamerleden hebben dit toen goed gekeurd en eigenlijk zouden die Dames en Heren nu op staande voet ontslagen moeten worden,en ook door de bank uit het huis worden gezet......dat zou pas gerechtigheid zijn !!!

En die belasting ambtenaren van de belastingdienst het zelfde,befehl ist befeh daar namen wij na de bevrijding ook geen genoegen mee.

Nee bij het OM moeten ze ook eens een trap onder hun reet krijgen.

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
2.063
Reaction score
280
Punten
213
Leeftijd
76
Ronduit misselijkmakend. Ene meneer Wiebes moest zonodig nog even zeggen dat hij niet wist wat hij beter had kunnen doen ! Deze kwibus is 2 maal een ramp geweest in 2 opeenvolgende kabinetten. Om te janken. Hij had gewoon even bij de gedupeerden langs moeten gaan, dan had hij wel geweten wat ie moest doen. Wat een ontstellende L......

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
513
Leeftijd
67
Wat ik het erge van vind, Rutte heeft met de hele regering ontslag genomen en over een paar maanden is alles allang weer vergeten als hij de verkiezing opnieuw wint en met een lach op het gezicht de media te woord staat.

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reacties
527
Reaction score
271
Punten
63
Oke....op papier is dit kabinet naar huis en ze eten er geen snee brood minder om en nee ze hoeven ook de boot niet
te verkopen.........de tijd van dit kabinet zat er toch al op.......dit vind ik echt een zinloze actie en hier word echt niemand beter
van...ook die ouders niet ook al hebben die er misschien nu even een goed gevoel van.

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
2.063
Reaction score
280
Punten
213
Leeftijd
76
ze ervaren het als een beetje straf voor wat hen is misdaan, dat begrijp ik wel.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
513
Leeftijd
67
Rutte voelt zich niet direct betrokken, echter indirect wel en verantwoordelijk.
Maar hij vindt dat geen reden om op te stappen.
Dat is nu de premier die de rechten van duizenden en duizenden heeft weggenomen.
Hij heeft niet het fatsoen zich volledig terug te trekken, zoals Ascher en Wiebes hebben gedaan.

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
2.063
Reaction score
280
Punten
213
Leeftijd
76
Inderdaad. Ik zal maar niet zeggen wat ik van Rutte vind want dan krijg ik waarschijnlijk een ban !

Graaaag allebei opstappen.

Korrigan

6-tiger met gebreken.
Lid geworden
19 jan 2019
Reacties
418
Reaction score
204
Punten
45
Leeftijd
65
Die hoge heren van de belastingdienst moeten ze ook aanpakken. En die gasten die met de zwarte stift de meeste documenten zwart gelakt hebben. En ik heb zo'n akelig gevoel bij Wiebes. Zogenaamd medelijdend doen, maar ondertussen. Eigenlijk vertrouw ik de meeste niet daar in Den Haag. Mag ik zeggen corrupt? Zaken verdraaien om hun plannetjes door te drukken. Bijv. Lelystad airport, huurverhogingen, verbreding A27, Vervuilingen door Tata steel, Grannulaat dumpingen, Groningen herstelplan, Limburgse mijnbouw schades, Chrome 6 affaire, Enz, enz...

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
513
Leeftijd
67
Schijnbaar heeft niemand er stil bij gestaan, dat elke gedupeerde persoonlijk rechtgetrokken dient te worden, want anders voorzie ik dat we er nog jaren mee bezig zijn!

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
2.063
Reaction score
280
Punten
213
Leeftijd
76
En wat ik helemaal zo achterlijk vind is dat er over de zwartgemaakte pagina's en passages nauwelijks moeilijk wordt gedaan. Verschrikkelijk corrupt overheidsorgaan hebben we.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
513
Leeftijd
67
Wat er met die documenten is gebeurd tekent hoe de regering omgaat met het waarheidsgehalte.
Wij doen toch niets fout en we moet onze vrienden en vriendinnen politiek beschermen!
Daarom mogen we documenten opschonen, dat moet je toch kunnen begrijpen.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
513
Leeftijd
67
Ja, zie hoe Nederland asocialer is geworden dankzij tien jaar Rutte.
En hoeveel slechter de rijksoverheid is gaan werken waarbij alles ook nog eens duurder is geworden.
Kijk maar naar de politie organisatie, dat is ook een piramide geworden die geld verslint, net zo als het UWV.
Het moest allemaal efficiënter worden, het tegendeel is de werkelijkheid geworden.

Bovenaan Onderaan