• Dit forum dient voor problematische BSODS en crashes.
    Zodra de hulpvraag door axe0 wordt overgenomen, worden leden verzocht zich niet meer met de discussie te bemoeien!

Afgesplitst uit de discussie BSOD

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.117
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Ja hier ook zucht. Ik begrijp dat je het niet fijn vindt dat iemand er voor kiest om elders oplossingen te gaan zoeken, maar je hoeft ook niet bezig te blijven he.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reactiescore
114
Punten
103
Iets inhoudelijks posten om probleemhouder te helpen zou wellicht ook handig zijn?

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.117
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Er is al iets gepost wat dat betreft. Misschien is het dan ook handig dat TS eerst de kans krijgt om te reageren?
Maar ik hou er verder over op want mijn reacties zijn net als die van jou nogal off-topic, en dat schiet niet op.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reactiescore
114
Punten
103
Ehh, je houdt ermee op? Je hebt nog niets (zinnigs / mogelijk probleemoplossend) gepost.

@Pobflower, ik ben benieuwd / in afwachting van hetgeen je na alle gegeven adviezen hebt geprobeerd / gedaan en wat daarvan de resultaten zijn. Kom jer ergens niet uit, roep maar.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.117
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Ehh, je houdt ermee op? Je hebt nog niets (zinnigs / mogelijk probleemoplossend) gepost.
Lezen heb je ook moeite mee he? Want ik schrijf net zelf dat ik zelf ook off-topic bezig ben, en daar wilde ik dus mee stoppen. Maar deze ridicule reactie van jou lokt dus toch weer reactie uit.
Want de pot verwijt de ketel, in deze thread is ook nog 0 probleemoplossende reactie van jou gepost, daarom reageerde ik juist op je.

@Pobflower Veel succes met Ax0 want ik denk dat die je een stuk beter kan helpen, hopelijk lukt het.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reactiescore
114
Punten
103
LOL, kijk even naar het gelinkte NCF topic. :cool: en doe mij en anderen een lol en onthoud je van zinloze postings.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.117
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Onthoudt je daar zelf hier dan ook van, want jij bent hier de hele tijd onzinnig bezig.
Wat op NCF gebeurt heb ik niets mee, daar kom ik nooit. En het was al duidelijk dat je het niet prettig vond dat e.e.a hier voortgezet wordt. Daar is 1 reactie wel genoeg voor.
Jij bent juist de storende factor hier op piep de hele tijd in dit topic.

Bovenaan Onderaan