• Dit forum dient voor problematische BSODS en crashes.
    Zodra de hulpvraag door axe0 wordt overgenomen, worden leden verzocht zich niet meer met de discussie te bemoeien!

Afgesplitst uit de discussie BSOD

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.963
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Inderdaad is het het zelfde probleem, nu echter in handen van onze BSOD-goeroe.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reactiescore
114
Punten
103
Domme vragen en antwoorden schijnen niet te bestaan, maar waarom niet de enigste andere user in dit topic naar het NCF verwezen ipv andersom? Op het NCF zijn al véél meer opties genoemd.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.963
Punten
713
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Het antwoord dat ik nu geef is al verwoord in mijn vorige bericht.
Wacht nu eerst maar eens af wat er verder gaat gebeuren, in plaats van offtopic in dit topic bezig te zijn.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reactiescore
114
Punten
103
Is imho niet offtopic. Mensen die hier lezen en die niet het NCF bezoeken zouden antwoorden kunnen gaan geven die allang op het NCF zijn geopperd. (Zonde van hun tijd dus) Andersom is er hier na het startbericht van TS slechts 1 reply gekomen, dus handiger was geweest om dit topic te sluiten en verder te 'fietsen' op het NCF.

axe0

BSOD Expert
Team lid
Lid geworden
21 sep 2018
Reactiescore
11
Punten
18
Leeftijd
24
OS
Windows 10 Pro
AV
Bitdefender Total Security 2019
FW
Dag quandor,

Ik ben momenteel het topic op het NCF aan het bekijken. Het probleem met de suggesties, naar eigen mening, is dat er suggesties worden gegeven om van alles en nog wat te proberen in de hoop dat je de oorzaak kunt aanpakken, echter is dit iets wat onnodig veel tijd kan kosten, waar ik persoonlijk een grote hekel aan heb en waarom ik jaren geleden heb besloten om mij te verdiepen in Blue Screen Of Death analyses. Dit soort problemen is, net als malware bestrijding en het oplossen van Windows Update problemen, iets wat gerichte aandacht vraagt om het sneller en makkelijker op te kunnen lossen.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reactiescore
114
Punten
103
Krijg ik beelden bij, maar het terugzetten van oudere drivers van netwerkkaart, videokaart en soundcard, zijn geen operaties die langer duren dan een kwartiertje.

Blijft overeind dat beter dit topic gesloten had kunnen worden dan die op het NCF.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.963
Punten
713
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
P is hier lid geworden uit wanhoop, dat was zijn beslissing, niet die van jou of iemand anders.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reactiescore
114
Punten
103
Ik mis de clou?

Als P alle adviezen, gegeven in het andere topic, éérst volledig had uitgevoerd en / of bij het niet begrijpen van gegeven adviezen om nadere uitleg had uitleg had gevraagd, dan...……?

axe0

BSOD Expert
Team lid
Lid geworden
21 sep 2018
Reactiescore
11
Punten
18
Leeftijd
24
OS
Windows 10 Pro
AV
FW
Krijg ik beelden bij, maar het terugzetten van oudere drivers van netwerkkaart, videokaart en soundcard, zijn geen operaties die langer duren dan een kwartiertje.
Klopt, echter zie ik persoonlijk liever dat degenen die helpen er een kwartier aan besteden waarna de degene die om hulp vraagt in enkele minuten een oplossing kan uitvoeren waarvan vrij zeker is dat de oplossing daadwerkelijk het probleem oplost dan andersom.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.117
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Niet één, maar drie bridges too far.
Ik ben benieuwd hoe storend jij het gaat vinden als er iemand zo onconstructief tussen zit te mouwen als je iemand aan het helpen.
Kun je niet gewoon constructieve bijdragen geven i.p.v. er steeds tussen te zitten met dat onzinnige commentaar?

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Reactiescore
114
Punten
103
Zucht.

Wat zei mijn oma vroeger ook alweer ? "Spuit elf"...……..

Bovenaan Onderaan