afgesplistst: AHCI - computerbios of Mayataal

• Onderwerp starterKate
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 686
K

Kate

Guest
Omdat ik braaf alles lees en probeer te begrijpen, heb ik nu het idee dat deze SSD naar Guatamala gaat, waar ACHI gesproken wordt, een oude Mayataal.

Tenzij ik me heel erg vergis, is het beter om, voordat de reis geboekt wordt, het over AHCI te hebben, want daar heb je toch meer aan in dit geval.

Wat heb ik aan deze onzin???pffff...zal wel met de vraag te maken hebben zeker??
Word heel triestig hier om een topic met vraag om hulp te openen!
Van mij mag het gesloten worden, heb er geen zin meer in.zal het wel uitzoeken.
Salut en kost!!!

Wat een vreemde reactie nou! Heb ik eindelijk eens een afkorting gevonden die ik begrijp en dan lees ik dit! Zo leer ik nooit wat, hoor. Humor moet bovendien ook kunnen en daar doe ik meestal wel mijn best voor. Tja, jammer.

Hoef geen humor in vragen!Amuseer je verder met de liker van je bericht!
Ben jullie beiden meer als beu!Als je niet graag hebt dak vraag stel,gewoon zeggen.Stel ik ze ergers anders.
Typ fout is snel gebeurd,als ik en Abe maar begrijpen waar het over gaat,

Laatst bewerkt:
Ja, geen humor willen zien, dat is wel heel erg jammer. Want zo word je zelfs boos om iets heel gewoons. En om nu meteen een ander er bij te betrekken, dat begrijp en waardeer ik echt niet. Ik dacht dat die tijd toch achter ons lag!!

Als ik er een smiley bij gezet had, dan was het waarschijnlijk anders doorgekomen, maar voor mij was het heel duidelijk. We moeten toch maar wennen aan elkaars reacties, vind je niet?

Omdat ik braaf alles lees en probeer te begrijpen, heb ik nu het idee dat deze SSD naar Guatamala gaat, waar ACHI gesproken wordt, een oude Mayataal.

Tenzij ik me heel erg vergis, is het beter om, voordat de reis geboekt wordt, het over AHCI te hebben, want daar heb je toch meer aan in dit geval.

AHCI is geen taal - nog heeft het met een taal te maken.
Het is een een instelling in het bios van een computer, die ervoor zorgt, dat een HD of SSD de maximale lees- en schrijfsnelheden kan maken.

Ja Abraham, daar ben ik intussen ook achter gekomen: ik volg alles en zoek het op. Maar toen ik opzocht wat jullie schreven: ACHI, bleek dat toch echt een taal. En nadat ik ging rommelen met de letters kwam er uit wat nu ook in mijn forumboekje staat, want om alles te onthouden heb ik al een notitieboekje vol. Er is dus een verschil tussen ACHI en AHCI!

@Het team graag topic splitsen vanaf # 6.
Paar uren geleden waren er berichten weg,nu terug.
Zou heel graag hebben dat topic overzichtelijk blijft, zonder........
Voor de geen die denken dat ik niet weet wat AHCI is zijn verkeerd.Is typfout meer niet.
En als mod zo iets leest ,effe die typfout aanpassen,zo deed ik het vroeger.
Mvg
d'anvers

Terug
Bovenaan Onderaan