Afgescheiden van "Schoonmaakprogramma: Antivirus en licenties.

• Onderwerp starterVerwijderd forumlid 74
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 1.661
V

Verwijderd forumlid 74

Guest
Ik weet niet of die licentie voor één jaar is , of die jaarlijks moet verlengd worden .
Even afwijken van het topic.
Zo koop je een AV in aanbieding >> 30 % korting die je op 10 apparaten mag installeren .
Je installeert je AV op 10 apparaten en de licentie is geldig voor een jaar .
De licentie loopt ten einde en moet verlengd worden . Prijs laat ons zeggen 50,00 euro
Addertje achter het gras . Ik ga mijn licentie verlengen , 50,00 euro is nu ook zoveel niet en komen ze tot de vaststelling dat de 50,00 verlengingskosten maar voor 1 apparaat is . Wil men dan verlengen voor de 10 apparaten is 50,00 x10 = 500,00 euro

Wil men dan verlengen voor de 10 apparaten is 50,00 x10 = 500,00 euro
Dan maar hopen dat je geen snel klikker bent of je hebt pech.Tuurlijk kan je nog retour doen als het je weet!
Mvg
d'anvers

Je kan veel beter online kijken of aanbieders die de antivirussoftware tegen een lagere prijs verkopen.
En wat mijzelf betreft: ik heb een hogere dunk van de Eset Online Scanner dan van de Eset antivirus voor in Windows.

Of je een licentie voor verlenging kan retourneren heb ik mijn twijfels . Je kan een softwarepakket kopen en is de bedenktijd 14 dagen om je geld terug te krijgen .
Maar die 14 dagen bedenktijd heeft betrekking op . Ik heb de handleiding eens nagekeken en ik had eigenlijk meer van de software verwacht , ik wil mijn geld terug zonder het eerst eens geprobeerd te hebben .

Of je een licentie voor verlenging kan retourneren heb ik mijn twijfels
Zou best kunnen, heb nu ook zo pas voor gehad,verleng mijn abo van mijn newsserver normaal voor 3 maanden kijk het bedrag klopte .
Betaal krijg e-mail bedankt voor je aankoop je abo verloopt op 25 oktober,lees de mail nog eens goed inderdaad had abo gekocht dat zwaarder was waar ik niks aan heb!Doe replay op die mail voor rechtzeting geen antwoord ..dat ze die 8€steken........................
Mvg
d'anvers

Dus er zitten altijd addertjes onder het gras waar ik aan moet denken?

En wat mijzelf betreft: ik heb een hogere dunk van de Eset Online Scanner dan van de Eset antivirus voor in Windows.
Verklaar eens waar om?Heb trouwens topic open over Eset,waar nu misschien iets mis is.
Kocht die vroeger bij Bol.com, ben er toch al die jaren tevreden over.
Wat is je favo AV Abe?
Mvg
d'anvers

AVG Free - is bovendien beter dan Eset wat betreft malwareherkenning.

Mijn ondervinding is dat die free AV, krijg je altijd van die popups ,word daar mottig van!
Eset scoort meestal toch goed in test , natuurlijk geloof ik die test niet.Heb zo iets van geen enkele is goed of slecht. Die kaspersky free vond ik echt top,maar ja die wou dan niet samen werken met FF,ga het wel eens proberen op desktop,daar enkel Windows Defender.
Mvg
d'anvers

De discussie over licenties gaat hier verder.

Ongeveer twee weken voor mijn licentie gaat verlopen, verwijder ik de AV , en koop dan opnieuw een nieuwe in promotie voor meerdere apparaten .

Zo zijn veel van die winkels hier kun je voor een appel en ei Windows licentie kopen,dat snap ik helemaal niet!
Mvg
d'anvers

Zo kan je bij Rakuten.de een Windows 8.1 Professional licentie voor maar € 4,50 kopen!
De licentie van mijn huidige Windows 8.1 Professional komt daar ook vandaan, maar kostte verleden jaar wel nog het vijfvoudige, maar was toen ook al goedkoop.

Waar zit het geheim,dat die zo goedkoop kunnen verkopen?Want nonkel Bill is wel pak duurder :)
Mvg
d'anvers

Waar zit het geheim,dat die zo goedkoop kunnen verkopen?Want nonkel Bill is wel pak duurder :)
Mvg
d'anvers

Dat is hetzelfde zoals een grootwarenhuisketen ineens 1 miljoen kg vlees aankoopt bij een slachthuis aan een prijsje .

Duitsland is nu eenmaal een veel grotere markt dan Nederland of België.
Bovendien heeft de wetgever in Duitsland in het verleden al deze mogelijkheden toepasbaar gemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan