- Lid geworden
- 2 augustus 2016
- Waarderingsscore
- 6.990
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 70
- OS
- Windows 11 Professional
- AV
- Microsoft Defender
- FW
- Windows Firewall
Ik denk dat Ocean Audio een perfecte vervanger is voor Adobe Auditon:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal dit eens bekijken maar vraag me nu al af of een combinatie van interne audio en externe audio mogelijk, met alle nodige functies zoals die voorkomen in Audition 1.5...Ik denk dat Ocean Audio een perfecte vervanger is voor Adobe Auditon:
Is ook al oudere software, die schijnbaar niet meer bigewerkt wordt.Hier heb ik in een heuse verleden weleens over gelezen.
Ik heb het niet in gebruik.
Die geluidsinstellingen kun je later nog nakijken maar zodra je foutcode 0x80096004 tegenkomt moet je eerst jou PC controleren op malware, registerfouten, beschadigde bestanden, irrelevante software, een antivirusprogramma van derden en soortgelijke problemen.Dat is een heel hoopvol bericht! Ik zou alleen niet kunnen bedenken over welke geluidsinstelling het dan zou moeten gaan. Via de usb van computer naar usb mixer komt alle audio prima binnen op koptelefoon en studiomonitoren.
Daar sluit ik me bij aan, ik heb het in audacity gehad, dat ik geen opname kan starten (gelijk een foutmelding). Maar goed eerst de andere problemen oplossen, en dan opnieuw proberen.Net als Maxstar denk ik dat er iets niet goed staat in je geluidsinstellingen.
Zo bedoelde ik het ook.Daar sluit ik me bij aan, ik heb het in audacity gehad, dat ik geen opname kan starten (gelijk een foutmelding). Maar goed eerst de andere problemen oplossen, en dan opnieuw proberen.
UIt jouw post van 22 mei! Dit heb ik geprobeerd. De MP3 audio komt wel binnen, maar bij afspelen ontbreekt elk geluid!Ik denk dat Ocean Audio een perfecte vervanger is voor Adobe Auditon: