Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom gebruik ik die vrijwel nooit.de ftp-upload is omvangrijk, duurt bij mij ca. 20 minuten!
ik schrijf toch niet dat hij daarmee moet stoppen?Ik had ook een testforum maar die gebruikte ik als er extensies waren om die eerst uit te testen, en te kijken of er geen fouten in zitten,zoniet dan pas uploade ik die naar de orginele website, ook phpbb update en andere dingen, daarvoor gebruikte ik een testforum @Black TigerDat zie ik anders. Daarom staat er ook duidelijk test achter en wordt duidelijk als testforum vermeld, dus ik zou niet weten waar de verwarring uit zou moeten bestaan. Je hoeft het immers niet te bezoeken/gebruiken.
En eigenlijk mag het volgens de regeltjes niet openbaar, tenzij er sprake is van een tweede licentie en volgens mij heeft @Abraham54 die wel.
Het voordeel als je anderen ook van een testforum gebruik laat maken is dat je evt. sneller gekke dingen of fouten tegen komt. Veel ogen zien er meer dan twee.
Ik ga er zelf niet op testen, heb het daar te druk voor, maar ik zie geen reden waarom hij dat testforum niet toegankelijk zou maken.
Ik schrijf toch ook niet dat jij dat zei? Ik legde jou alleen maar uit dat het niet verwarrend was en ook niet per sé alleen voor eigen gebruik hoeft te zijn.ik schrijf toch niet dat hij daarmee moet stoppen?