Advertentie paradijs

Zo word ik droevig van de eigenaar van het forum die niets met beloftes doet.
Op vragen wordt niet ingegaan.

Advertentieblokken overlappen elkaar zelfs.
En dat de side bar verbreed is om fatsoenlijk reclame te kunnen vertonen in samenhang met advertenties in de topics zelf veroorzaakt dat tekstweergave van het topic zelf er onder leidt.

Wat is het NCF een advertentie paradijs geworden, verschrikkelijk vind ik dat
Vind dat ook .Maar ergers snap ik het wel,kostenplaatje zal ook wel iets zijn denk ik,om het forum online te houden!
Alle grote fora's doen het,ook die met donaties .
In de toekomst zie ik ,dat het kiezen zal zijn om vraag te posten/lezen..Ablock uit of niks zeker.
Laat ons één kat kat noemen,80% van de vragen gaat over malware.
Waar van 99% opgelost word door de medewerkers, ga eens naar pc-boer met zelfde malware vraag ...
Gratis moet je altijd iets bijnemen he!
Mvg
d'anvers

d'anvers zei:
In de toekomst zie ik ,dat het kiezen zal zijn om vraag te posten/lezen..Adblock uit of niks zeker.
Dan zal het forum snel in leden dalen (en verplaatsen naar o.a. Facebook).

Beetje dubbel sta ik hier in, uiteindelijk heeft een fora waar wij allemaal gebruik van maken, wel kosten. Heb geen flauw idee wat het kost, zoiets. Toch al gauw een aantal honderden euro's mag ik aannemen, hangt natuurlijk ook af van de hoeveelheid serverruimte.
En of je daarnaast ook nog andere faciliteiten afneemt! Het zal wel snel oplopen, denk ik!

Het inladen van NCF gaat soms ook erg traag, afhankelijk van de getoonde advertenties. Sommige posts zijn ook onoverzichtelijk omdat er dan een advertentie tussen staat.
Ik ben benieuwd of dit ook forumleden gaat kosten.

Adblockers zorgen ervoor dat de reclames geblokkeerd worden - echter de lege ruimtes die daardoor ook in topics ontstaan zijn niet overschrijfbaar - in zulke gevallen blijft de tekst dus versmeld zoals met reclame.
Dat er reclame is - dat is mij ook duidelijk, maar de uitvoering ermee is slecht gedaan.
Ik ga in overleg en hoop op goed resultaat.

Inmiddels uBlock Origin geïnstalleerd (welliswaar verouderd) en werkt perfect. Bij Quotes kan je alsnog zien wanneer rechts daarvan normaal reclame staat.
Want dan lijkt het alsof deze zijn ingekort in de breedte.

In ieder geval laadt het forum nu weer snel en heb ik geen last meer dat het topic vanwege advertentievernieuwingen weer omhoog schiet.

Dat lijkt me ook zeer irritant. Daarnaast gebruik ik ook nog steeds ABP. Ik sta daar verder niet bij stil, maar of dat zinvol is. Eerlijk gezegd, nu we er over hebben, denk ik daar bij na!

Twee adblockers kunnen mijn inziens elkaar in de weg zitten, dan wel dat ze de browser kunnen verlangzamen.
uBlock Origin is de betere van de twee - gebruikt ook minder processortijd.

Ja, daar heb je helemaal gelijk aan, soms duurde het ook enige tijd, voordat een pagina werd geladen, omdat er op een van de blockers gewacht moest worden. Dan gooi ik ABP er van af.

uBlock is inderdaad de betere.

Overigens zie ik nog geen wijziging van advertenties in de posts zelf. Nog steeds worden zinnen daardoor afgebroken.
Ik ga dat niet nog een keer aankaarten: straks ben ik de boeman daar.

Terug
Bovenaan Onderaan