adobe player

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 58
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 1139
V

Verwijderd forumlid 58

Gast
G a het proberen om het goed uit te leggen
een van mijn lid die op mijn forum games zou willen spelen, heeft een probleem als ze op arcade gaat en een spel opent krijgt ze een melding dat ze adobe flash player moet updaten,maar dat lukt niet er word gezegd kan niet op de vaste schijf worden geschreven?? terwijl ze geen problemen heeft op andere forums waar ze dan wel kan gamen.Heb even via haar account mij aangemeld en ik kan via haar nickname wel een spel spelen?
dus dat begrijp ik dan wel niet? iemand een idee?

Het kan ook een fake melding zijn . Best eens laten checken op mogelijke malware !

Ik weet niet welke windows dat lid gebruikt maar adobe flash player updaten doe je via configuratiescherm > Flash Player .
Tabbladje Updates > klik op Controleren en als de recentste versie geïnstalleerd staat is het een dubieuze melding .

ik weet dat ze met chrome werkt en ze had ff geinstalleerd maar daar bleek het zelfde te zijn? maar wat ik niet begrijp is dat ze kan spelen op een andere site, sorry ik denk dat ze hierover liegt om toch maar niet hoeven te spelen?

Hoi Toska,
Je kunt via het configuratiescherm/programma's controleren of je Adobe Shockwave Player hebt. Adobe Flash Player zit daar bij inbegrepen.
Maar dan moet je nog wel naar Chrome/instellingen/ inhoudsinstellingen gaan om Chrome toestemming te geven om Flash te gebruiken. Ja, je denkt toch zeker niet dat het allemaal zo maar gaat! Dat zou te gemakkelijk zijn.
Dus het is een kwestie van daar het juiste vinkje op het vinkentouw zetten en er kan vrolijk geflasht worden.
Dit heb ik via dr. google uitgevonden en het werkt, dus eventuele klachten naar die dokter!

Hoi Toska,
Je kunt via het configuratiescherm/programma's controleren of je Adobe Shockwave Player hebt. Adobe Flash Player zit daar bij inbegrepen.
Maar dan moet je nog wel naar Chrome/instellingen/ inhoudsinstellingen gaan om Chrome toestemming te geven om Flash te gebruiken. Ja, je denkt toch zeker niet dat het allemaal zo maar gaat! Dat zou te gemakkelijk zijn.
Dus het is een kwestie van daar het juiste vinkje op het vinkentouw zetten en er kan vrolijk geflasht worden.
Dit heb ik via dr. google uitgevonden en het werkt, dus eventuele klachten naar die dokter!
vermoedelijk heeft ze adobeflash player kate, probleem is dat ze bij mij niet kan gamen en wel op een andere site daar zit het probleem dus kan het niet aan die player liggen, maar ook niet aan mijn forum aangezien ik dit via haar account heb getest en dan nog zouden andere dat probleem ook moeten hebben

Je schreef dat ze Chrome gebruikt en dat heeft zelfs nog een eigen Flash Player. Ik heb het ook wel eens gehad en dan werd ik kwaad en trok me niets van de melding aan, ben niet meteen gaan zoeken naar die stomme Flash, en toen kon ik gewoon aan de slag. Ja,volgens mij is dat programma bezig om je de wet voor te schrijven! Nou, ik heb geen probleem op jouw forum. hoor.

Ze gebruikt dus chrome . Heeft ze soms Flash niet geblokkeerd voor het arcade forum ?
Lees hier 3 bij windows
Keuzerondje Block sites running from Flash : wat betekent dat Flash moet geblokkeerd worden voor bepaalde sites .

Flash Player voor Google Chrome inschakelen

Kate zou wel eens heel goed gelijk kunnen hebben wat betreft dat vinkje in Chrome. Laat zulks nu eerst een controleren.

Terug
Bovenaan Onderaan