Adobe maakt in 2020 een einde aan Flash

• Onderwerp starterVerwijderd forumlid 58
  • Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 544
EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK!

Ik heb in mijn Firefox ook geen Adobe Flashplayer meer.
De HTML5 player is al op veel websites geïmplementeerd en YouTube is al weer een tijd geleden er op overgegaan.
Ik ben met mijn huidige Firefox nog niet op een site geweest waar de player niet werkte.

Inderdaad ben ik er blij mee. Het is een gotspe dat iets wat altijd zo lek is als een mandje niet al lang is verboden.

Uiteraard wil ik ook graag zo blij zijn! Dus ben ik gaan zoeken wat HTLM5player inhoudt en wat het betekent voor google chrome.

Als ik het goed begrijp staat er ergens, dat je bij Google Chrome kunt kiezen/toestaan: flash of HTLM5, als je You Tube gebruikt.
Is flash nu iets speciaals voor mijn Chrome, of is vergeten om er Adobe bij te zetten? En moet ik dat HTLM5 uit de Chrome Store toevoegen aan Chrome, of zit het er nu al standaard in?

Nogmaals: HTML 5 is webgebaseerd, dus het zijn de websites die de HTML 5 player gebruiken die jouw browser dus kan zien.
Die player hoef je dus echt niet in de browser te installeren.

Nou, als het dus nogmaals webgebaseerd is, hoeft geen mens er een woord aan vuil te maken: het is voor ons geregeld. Ik had al een hele poos geleden blij kunnen zijn, begrijp ik.
Als ik nu maar niet op een website kom die nog niet geimpregneerd (vind ik ook een mooi woord) is, want dan ben ik dus weer de pineut. Of is elke website nu helemaal zoals wij willen?

Terug
Bovenaan Onderaan