Adieu Linux groep en welkom.

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.973
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
De Linuxgroep is opgeheven, de voormalige leden draaien nu gewoon weer in de normale gebruikers regeling.
En Swake heeft een kleine promotie ondergaan.

Fijn zo ! ik wil niet de beste zijn, maar ik wil de beste vriend van iedereen zijn en blijven en helpen waar ik kan. :)

Heel leuk voor je, hoor! En de beste zijn is niet belangrijk. Iedereen die hulp nodig heeft, vraagt daar ook niet om. Ik denk dat je dat snapt en gewoon gaat helpen (ook bij sukkels die hun tablet niet tot leven kunnen krijgen!).

En als draadloos niet lukt bij de tablet , los je dit gewoon op door er een rol telefoondraad bij te halen :p

Fijn zo ! ik wil niet de beste zijn, maar ik wil de beste vriend van iedereen zijn en blijven en helpen waar ik kan. :)
[format=h2]Van harte Swake en Rubensky!
58fcae965529c-confetti-985152_960_720.jpg
[/format]

Laatst bewerkt:
We vergeten Rubensky nog, hij is SuperModerator geworden. De beheerder houdt van prefixen die gradaties aangeven.
De stand is nu dat één op de vijf leden forummedewerker is. Met het verdwijnen van de Linuxgroep is de overhead dus ietsje minder geworden. Dat gaat de goede kant op.

gefeliciteerd met je hogere benoeming@swake ik denk dat ze hier een goede zaak hebben gedaan.Ik ken je al enkele jaren hebben nog samen gewerkt in een bepaalde forum, en ik weet wat linux betreft je het heel goed gaat doen.

toska

Je kunt in t begin beter teveel moderatoren/medeweerkers hebben dan dat alles door 1 man/vrouw gedaan moet worden.

Beiden proficiat.

Rubensky, voor het geval je weinig of nooit op je profielpagina kijkt, nog eens: super dat er nu super voor staat!

Dank je allemaal en hoop er samen met jullie allemaal het beste van te maken , want dat is ook de bedoeling , samen er iets van maken :)

Dank je allemaal en hoop er samen met jullie allemaal het beste van te maken , want dat is ook de bedoeling , samen er iets van maken :)
Samen kunnen we alles aan!

Bij mij zal er eigenlijk niks veranderen hoor. Ik zal gezellig blijven doen wat ik al deed.

Prima Rubensky, maar het gaat dus nu super-gezellig worden! Ik ga vast denken over een probleem, want dat lijkt me wel leuk!

Super zonder lood is het geworden mensen! Kate, kom maar eens op met dat probleem.. :)

Tja, denk eerst maar eens goed na of je dit probleem van mij wel wil behandelen! Ik heb namelijk op dit moment prima werkende apparaten en ik heb daar geen vragen over.
Maar...... ik lees altijd braaf wat jullie inbrengen. Soms kan ik googlen wat ik niet snap, soms is het me duidelijk dat het iets is wat ingrijpt in datgene waar jullie al jaren mee zoet zijn. Maar er zijn ook wel eens dingen waar ik met gewoon vragen al heel wat wijzer van zou worden.
Als ik zo iets nu bij jou op je bordje leg, wil je daar dan duidelijkheid over verschaffen? En dan moet je je wel realiseren dat je het simpeler moet zeggen dan tegen de andere leden van dit forum!
Maar als dit niet datgene is wat je wilt doen, nou dan lees ik het hier wel weer!
groetjes, Kate

Laatst bewerkt:
Hoi iedereen, hier en daar lees ik de topics eens door en kwam dit topic tegen.
Beide heren wens ik dan ook heel veel succes in hun benoeming.

Groetjes, Atila

Hartelijk bedankt Atila :)
Alsook de anderen ook heel hartelijk bedankt .

Terug
Bovenaan Onderaan