actie films

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 286
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 1340
Vanavond heb ik eens zitten genieten van Triple Threat, een film waar ik stiekem toch wel een hele tijd naar uit zat te kijken. Met o.a. Micheal Jai White en Scott Adkins (2 acteurs die ik ook al in dit topic heb genoemd) en daarnaast Tony Jaa, Tiger Hu Chen en Iko Uwais zit deze film bommetje vol met martial arts en spanning.
Zijn er op dit forum nog meer liefhebbers van actie? Ik weet dat @toska een groot liefhebber is van JCVD, maar ik vermoed dat hij deze film ook wel spectaculair zal vinden.

Vanavond heb ik eens zitten genieten van Triple Threat, een film waar ik stiekem toch wel een hele tijd naar uit zat te kijken. Met o.a. Micheal Jai White en Scott Adkins (2 acteurs die ik ook al in dit topic heb genoemd) en daarnaast Tony Jaa, Tiger Hu Chen en Iko Uwais zit deze film bommetje vol met martial arts en spanning.
Zijn er op dit forum nog meer liefhebbers van actie? Ik weet dat @toska een groot liefhebber is van JCVD, maar ik vermoed dat hij deze film ook wel spectaculair zal vinden.
Ik heb weinig met films en helemaal niet met actie films of vechtfilms.

@gouwepeer inderdaad even deze trailer bekeken, dat is een film die ik zeker moet zien.dat zijn films die ik het liefste zien.
Tja JCVD is het al een tijdje stillentjes, speelt meestal in tweederangs films, wat ik ten zeerste betreur aangezien ik daar een grote fan van ben.
komt door zijn verslaving die hij heeft gehad? waardoor zijn carriere in gevaar is gekomen, hopelijk komt het nog goed voor hem, want hij gaat ook naar de 60

In "Black Water" (uit 2018) mag JCVD laten ziet dat hij nog lang niet met pensioen is. In die film krijgt hij dan wel een beetje hulp van Dolf Lundgren.
Verder had hij de hoofdrol in de Franstalige film "Lukas", ook in 2018.

die film van lukas heb ik ook al in mijn bezit, maar nog niet naar gekeken en heb er nog die ik moet zien.

Met Michael Jai White zal er ongetwijfeld ook voldoende actie te zien zijn, ondanks zijn leeftijd. Vooral de films waarin hij samen met Scott Adkins te zien is zijn voor de actie liefhebbers zeker de moeite waard.

Sciencefiction, fantasy en martial arts mag ik graag naar kijken en Michael Jai White is een van mijn favorieten. Blood and Bone vindt ik nog steeds zijn beste film. Alles wat over martial arts gaat is ook welkom zoals Cobra Kai die op 28 augustus te zien is op netflix. Vroeger keek ik vooral films van Charles Bronson en ik heb respect voor hem omdat hij vroeger in de steenkolenmijnen heeft gewerkt en in de WO2 oorlog tegen de japaners heeft gevochten. De wat oudere en minder bekende films van Gary Daniels en de Bloodfist films van Don Wilson had ik vroeger ook geen problemen mee.

Isaac Florentine heeft ook Bridge of Dragons gedaan van Dolph Lundgren. Vroeger heb ik jiujitsu en taekwondo gedaan. Jiujitsu combineert karate, aikido en judo. Ik heb verder nooit interesse gehad in wedstrijden of andere mensen knock out slaan en ik ben er nu te oud voor.

Van aikido heb ik ooit eens met vrienden een les bekeken. Zelf had ik toen nog geen rijbewijs, en was de dojo voor mij niet met het openbaar vervoer te bereiken tijdens de dagen/tijden (zondag ochtend). Helaas kreeg ik mijn vrienden (die hadden toen al wel een rijbewijs) niet zover om op aikido te gaan.
Zelf heb ik wel aan muay thai gedaan, en daarnaast de nodige jaren krachttraining.
Als ik nu wat jonger was geweest en genoeg tijd ervoor had gehad had ik graag aan taekwondo en capoeira willen doen.

Aikido wordt onderschat net als rek en strek oefeningen. Ik kan de tijd helaas niet terugdraaien maar je blijft wel bewegelijk.
Ik loop sinds kort ook weer in de sportschool rond en ik train samen met een clubje mensen. Op die manier blijf ik de deur uit gaan en bewegen. Zo te horen doe jij dat ook wel denk ik :cool:(y)

Helaas ontbreekt het mij nogal eens aan tijd (eigen zaak en mantelzorger) om echt naar de sportschool te kunnen gaan. En dat terwijl de sportschool waar ook Rico Verhoeven traint nog geen 2 km van mij vandaan is.
Gelukkig heb ik met mijn werkzaamheden genoeg beweging, en heb ik in de loods een power-tower staan voor als ik nog eens wat energie over heb :p

Met werk blijf je zeker in beweging maar ik ben al met pensioen. Ik red me nog prima en ik kan alles nog maar mijn gezondheid heeft wel een paar deukjes opgelopen. Ik heb vroeger drie dagen in coma gelegen en ik heb drie keer op tijd kunnen bukken voor een kogel en de rest laat ik maar even weg (niet geschikt voor een forum) Ik heb een aantal grote dingen meegemaakt en sindsdien ben ik een ander persoon geworden. Het heeft me mentaal ruim 10 jaar van mijn leven bezig gehouden. Als je mijn verhaal zo hoort dan begrijp je denk ik wel dat ik ook niet overal de energie meer voor heb, maar opgeven is ook geen optie en die power tower werkt dan prima.
Gisteren heb ik nog under siege gekeken en dan komt er iets heel moois uit de taart, actie kan soms ook erg mooi zijn!

Ook leuk om te zien: The making of Undisputed.

Voor de liefhebbers:
Over een aantal minuten komt The Mechanic (met Jason Statham) op RTL7.

Vanavond The Mechanic: Resurrection. Daarna The Expendables waarbij ik het jammer vind dat de scene Statham vs Adkins zo kort is. Beide Britten hebben namelijk wel de potentie om er een waar spektakel van te maken.
De scene die ik bedoel:

In een eerdere scene stonden ze ook al even tegenover elkaar.

Terug
Bovenaan Onderaan