achtergronden

• Onderwerp starterDanvers
  • Startdatum
  • Reacties 4
  • Weergaven 786
In verband met dit topic dat ik niet wil besmeuren!Maar heb wel graag correcte info voor de leden!
Staat dit te lezen
Terwijl je in windows een ander thema wil voor je bureaublad en het moet gaan kopen in de Microsoft Store kun je in linux zelf je thema naar eigen hand zetten .
Dit klopt niet denk ik,heb 3Pc's 2 met Win8.1 en een met Win10.op alle drie heb ik zelfde bureaublad ,MS onthoudt dit voor mij (of ik daar blij mee ben dat is wat anders)is gewoon afbeelding van het net!
Zelfs in de store zijn er gratis wallpapers,ook betalend ,wou dit maar even rechtzetten!
Waar het verhaaltje van komt weet ik niet?
Hier mijn bureaublad
Bekijk bijlage 5

Mvg
Danvers

Als je wallpapers vind die je mooi vind en vervolgens download naar bijv. Afbeeldingen en je klikt daarna met rechts op zo'n afbeelding, dan vindt je in het menu ook de mogelijkheid Als bureaubladachtergrond gebruiken.
En in Linux mint kan je dat op dezelfde wijze doen.

Inderdaad zou doe ik het altijd,daarmee snap ik het woord betalen niet!Denk niet dat Windows 7 store heeft.
Mvg
Danvers

In Mint moet je er wel om denken dat jouw foto op de HD moet staan m.a.w. bereikbaar moet zijn. Je kunt niet een foto downloaden op bv een usb stick en die als bureaubladachtergrond gebruiken want zodra je de stick verwijderd ben je ook je achtergrondfoto kwijt

In Mint zet ik de afbeeldingen in de in de betreffende map.
1x rechts klikken et voila.

Terug
Bovenaan Onderaan