AccuWeather widget

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Vandaag in de sidebar een AccuWeather widget gezet.
De locatie staat standaard ingesteld op Enschede, maar je kan die instelling zelf veranderen naar jouw plaats, dan wel een een plaats in de nabijheid waar een meetstation staat.

Vinden jullie deze weerwidget leuk of vind je het maar niks?
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.

Het weer widget in de sidebar stond ingesteld op Hoogezand (Groningen). Daar woon ik heel ver vandaan.
Ik neem aan dat een ander lid dat gedaan heeft.
Als ik die weerwidget nu instel op mijn woonplaats, krijgt iedereen dan mijn woonplaats te zien in die weerwidget?

Ik heb Buienradar en Weerplaza op mijn iPad voor de weersverwachting. En als ik wil weten wat voor weer het nu is, dan loop ik even naar buiten.
Nut heeft dat weerwidget voor mij dus niet. Ik maak verder zelden of nooit gebruik van de sidebar op Piep, maar hij zit mij niet in de weg.

Het weergadget staat bij mij nog steeds op Enschede.
Ik vermoed dat een en ander met cookies te maken heeft.
Ik acht het dan ook heel goed mogelijk dat wanneer ik bijvoorbeeld morgen weer inlog, er bij mij een andere plaats staat vermeld en het heel goed kan dat dit dan inderdaad de instelling is van een ander lid of gast.

Ik kijk altijd op startpagina.nl naar het weer. Er staat iedere dag weer een andere plaats en die verander ik dan braaf in mijn plaats. Als ik dan die avond CCleaner gebruik, en de geschiedenis van Chrome verwijder, is er weer een andere plaats de volgende dag.
Maar als ik gewoon afsluit, blijft mijn plaats staan. En dat zal hier ook wel bij zijn.

Ik moet morgen eerst maar eens kijken wat me allemaal geboden wordt bij deze widget, en dan oordeel ik pas.

Het is een leuk ding, maar al vrij snel wordt er een bejaardenhuis in mijn dorp genoemd waar binnen 2 minuten regen verwacht wordt. Nou, ik dacht het toch niet, hoor. Was het maar waar!
Maar als je daar op klikt, en waarom niet, dan beginnen er vragen over advertenties. Daar ben ik weer snel uit gegaan, want die kunnen van mij wel weg blijven.

Maar van mij mag het blijven, hoor. Het is duidelijk en goed aangegeven.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik nog steeds teletext voor het weerbericht :). Zelfs de ap op mijn Samsung bekijk ik niet of nauwelijks.

@porrelaar - vanochtend stond het weer widget weer gewoon op Enschede bij mij - ondanks dat alle cookies bij afsluiten waren verwijderd.
Ja, en dat is de boosdoener, geloof ik. Want bij mij blijft het goed staan als ik de cookies ook laat staan. Maar ja, die kun je natuurlijk niet gaan sparen;)!

Bij mij staat de widget netjes op Zevenbergen ingesteld (automatisch).
Accu Weather neemt wel een behoorlijke hoeveelheid ruimte in beslag.
Zelf heb ik weeronline in een widget op mijn forum geplaatst, met een iets compacter resultaat.

Doe het inderdaad maar weg, hoor. Als ik iets meer wil zien en ergens op klik, kom ik in een deel waar ik zou moeten gaan betalen en ik zoek telkens weer hoe ik daar uit moet komen.
Ik weet het voor vandaag en morgen zeker: bloedheet!

Deze keer is het een leuk ding, dat weeronline. Ik heb er al een paar plaatsen in gezet en het wereldweer bekeken. En...de advertenties passen precies bij mij, maar dat had ik wel verwacht. Alles over fietsen aanschaffen!

En waar is het nu al weer gebleven?

Je zegt het verkeerd Kate, je moet zeggen: Waar is het weer nu gebleven?
Je zegt het heel mooi, Hans! Maar met deze hitte zoek ik het weer niet op, het weer zoekt mij op! Drie keer per dag zwaai ik met mijn bezem en hoop ik op het begin van de herfst. De blaadjes vallen al, maar niet op het goede moment!

Ik zal hem niet gebruiken. Krijg een melding op mijn GSM als het gaat regenen en voor de rest kijk ik wel naar buiten. Maar hij zit mij niet in de weg, als anderen het fijn vinden lijkt het mij prima.

Terug
Bovenaan Onderaan