account verwijderen

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.070
Punten
288
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Ik ben al veel methodes tegen gekomen maar telkens weer andere zodat het steeds moelijker lijkt. De laatste was dat je die sleutel weer kon invoeren in de instellingen en dat de oude computer dan automatisch ongeldig word. Deze lijkt het simpelst. Als het niet zou werken kan ik dan terug naar de sleutel die momenteel op de laptop in gebruik is?

@Abraham54
Ik ga eerst een 7 sleutel op de hp laptop proberen zodat de huidige 10 sleutel weer beschikbaar komt. Als het niet zou werken kan ik dan terug naar de sleutel die momenteel op de laptop in gebruik is?

De gekochte retail sleutels van windows 7 zijn ultimate en de windows 10 pro's.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
6.329
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
De Licentie zal ook in het bios zitten, mogelijk dat Windows 11 daardoor automatisch geactiveert wordt en je bij installatie meteen doorgaat naar het venster met Microsoft regels om dat meteen goed te keuren en door te gaan naar de eerste installatie pagina met de twee keuzes.

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.070
Punten
288
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Zou dat met windows 7 toen ook al in de bios gezeten hebben?
De desktop en HP laptop zijn van 2016 en de MSI van 2017.

Van wanneer de windows 7 sleutels zijn weet ik niet meer, zijn wel zeker retail.

De laptops stond automatisch windows 10 home op maar heb ik geupgrade naar pro.

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reactiescore
273
Punten
213
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11 DEV insider
AV
norton internet security 2021
FW
norton firrewal
dit heb ik gevonden dus blijkbaar werken ze wel@shadyangel
De RETAIL licenties die ik aanbied zijn levenslang te hergebruiken, terwijl OEM licenties hardwaregebonden zijn, je mag de software/licentie niet "verhuizen" naar een ander systeem. Bij RETAIL licenties dus wel, bvb bij aankoop/upgrade nieuwe PC of het defect gaan van uw PC te hergebruiken

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.070
Punten
288
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
De laptops ga ik proberen te activeren met de 2 windows 7 sleutels zodat de 10 sleutels weer kunnen vrijkomen. Van de 10 heb ik er zelfs nog één ingepakt. De 10 sleutels heb ik toen per 5 gekocht omdat die via mijn toenmalige werkgever maar op een 60€ per stuk kwam, 2 losse was 100€ per stuk. Mijn zoon had er ook één nodig dus was de keuze snel gemaakt.

Bovenaan Onderaan