FIX Account verwijderen opgeheven.

Opgelost

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.608
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Verbeterd

Ik trek het boetekleed aan, want ik heb een actie uitgevoerd, waardoor iemand zich geschoffeerd voelt.
Die actie hield in, dat ik een bepaalde discussie had gestart, iets wat ik beter niet had moeten doen.
Onder andere door mijn toedoen ontspoorde die discussie en daaruit ontstond een situatie, die nadelig uitpakte voor dit forum.
Ik heb die discussie om vermelde reden ontoegankelijk gemaakt. Één van de discussieleden was het daar niet mee eens.
(Nu blijkt dat nog een ander lid het er niet mee eens was!)
Dat heeft ertoe geleid, dat dit lid hier nu weg wil, zo erg heeft dit kunnen ontsporen!
Ik heb er spijt van die discussie gestart te hebben, waardoor die vervelende consequentie ontstond.
Daarom heb ik mij voorgenomen, niet weer dezelfde fout te maken, om een ongewenste discussie te laten ontstaan.
Het spijt mij ook wat ik oorspronkelijk voor grotesmurf heb gepost, waarbij ik te veel waarde hechtte aan forumreglement.
Ik hoop dat grotesmurf wil terugkomen op zijn beslissing.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.608
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Ik heb de betreffende discussie teruggezet, het is mij nu na nalezen ook volkomen onduidelijk,
waarom ik het als ontspoord heb betiteld.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.044
Punten
468
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Het spijt mij ook wat ik oorspronkelijk voor grotesmurf heb gepost, waarbij ik te veel waarde hechtte aan forumreglement.
Kijk dat siert je. Om dat zo op het forum te zetten als admin dat doen er niet veel en dat is heel netjes, wordt gewaardeerd, in elk geval door mij! Ook het feit dat je toegeeft dat het je nu ook zelf onduidelijk is waarom je dacht dat het ontspoorde. Netjes!

Ik blijf erbij dat het je niet moet spijten dat je bepaalde onderwerpen start, omdat juist de variatie in onderwerpen het forum te goede komen en maken tot wat het is.

het is mij nu na nalezen ook volkomen onduidelijk,
waarom ik het als ontspoord heb betiteld.
Precies. Misschien zat je op dat moment even niet lekker in je vel, irriteerde je (zoals velen) over wat de overheid deed op dat moment, who knows. Daarom is het beter even te sluiten (als er niet echt iets is zoals schelden of zo) en evt. dag er na nog eens te kijken of even te overleggen, daar heb je immers een team voor, toch? ;)

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reactiescore
299
Punten
63
OS
Win xp / Win10
Beste Abraham......excuus aanvaard.
Zoals hier ook al is geschreven.....als iets niet kan,zet het op slot maar laat het vooral staan.
Het is gewoon belangrijk als iets is terug te lezen dan is het voor een ieder duidelijk.
Als je het weghaalt hangt er een rookgordijn omheen....zo van dan zal er wel wat gebeurd zijn maar niemand kan het zien
en daar heb ik problemen mee............

Bovenaan Onderaan