Aanschaf Office 2016

• Onderwerp starter Onderwerp starter HansGU
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 17
  • Weergaven 1679

HansGU

PCS Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
320
Punten
83
Leeftijd
80
OS
Windows 10 Home
AV
F-Secure en Windows Defender
FW
Windows
Beste Office gebruikers/kenners,

Ik stop met office 2007 pro plus en wil een pakket kopen en absoluut niet van Microsoft gaan huren. Daar verdienen ze veel en veel te veel aan ha ha ha. een tientje per maand is is 120 euro per jaar maal zeg maar zo'n 6 jaar? 720 euro is best veel geld voor dat pakket en daarom koop ik liever.

Helaas weet/ken ik niet de meest betrouwbare verkopers en ik heb niet genoeg aan alleen een licentie. Ik wil office 2016 kopen maar bezit er geen cd of dvd van. Waar kan ik een betaalbare office 2016 vinden en kopen met de cd of dvd erbij?

Beste Office gebruikers/kenners,

Ik stop met office 2007 pro plus en wil een pakket kopen en absoluut niet van Microsoft gaan huren. Daar verdienen ze veel en veel te veel aan ha ha ha. een tientje per maand is is 120 euro per jaar maal zeg maar zo'n 6 jaar? 720 euro is best veel geld voor dat pakket en daarom koop ik liever.

Helaas weet/ken ik niet de meest betrouwbare verkopers en ik heb niet genoeg aan alleen een licentie. Ik wil office 2016 kopen maar bezit er geen cd of dvd van. Waar kan ik een betaalbare office 2016 vinden en kopen met de cd of dvd erbij?

koop office 2010

Nee, ik wil office 2016. Iemand een tip? Dus alleen aan een licentie heb ik niets (denk ik)

Als jij pakket via Licentie2Go koopt, krijg je niet alleen een licentie, maar ook de downloadlink voor Microsoft Office 2016.
Dus wat is dan nog het probleem?

Ik twijfel over Office student... Dat is mijn probleem(pje)

Weet niet of er nog meer beperkingen aan zijn dan alleen geen outlook en acces

Hoeveel e-mailaccounts heb jij in jouw huidige Outlook?

Zijn het er maar twee, dan kan ik je eM Client van harte aanbevelen, ik gebruik het zelf nu ook al een poos en gebruik Outlook 2013 haast niet meer!

Inderdaad haast geen adressen Abraham, waar vind ik eM Client? Ik denk dat ik Office student ernaast neem. Dat zal toch wel een goede combinatie zijn?

Is eM Client beter dan Thunderbird Abraham?

Absoluut - als je Outlook gewend bent dan is eM Client de software die je als Outlook had willen hebben!

Hallo,

Hier kan je office 2016 betrouwd bestellen, na de betaling krijg je een E-mail met een download link naar een exe bestand. Die sla je op en kan je voor je veiligheid altijd nog op een USB-stick of CD/DVD branden.
Office bestellen Klik.

Ik stop met office 2007 pro plus en wil een pakket kopen en absoluut niet van Microsoft gaan huren.

En uw Windows licentie dan? Uw Windows licentie daar heb je voor betaald om Windows te mogen gebruiken, maar niet om Windows te kopen . Die blijft eigendom van Microsoft .

Dag Swake,

Ik heb een officiële Windows 10 op mijn net nieuw aangeschafte computer. Mijn Office 2007 is legaal (met serienummer) maar heeft nooit meer een upgrade gehad (natuurlijk wel alle updates). Ik kan straks toch helemaal niets meer met dat verouderde Office pakket?

@ Abraham en Abbs, hartelijk dank voor jullie melding.

Als je het nieuwe pakket installeert, laat de installatie daarvan dan jouw oude Office 2007 eerst verwijderen.

Office 2007 blijft werken maar krijgt geen updates meer. En via de link van Abbs heb ik een tijdje geleden al eentje besteld (de 2016 pro) voor iemand anders, werkt perfect legaal!! Zelf werk ik met de 365 wegens OneDrive (1 Tb per gebruiker).

En via de link van Abbs heb ik een tijdje geleden al eentje besteld (de 2016 pro) voor iemand anders, werkt perfect legaal!!
Ik geef ook alleen maar betrouwbare sites of programma's door, ten eerste wegens de forum regels omdat illegale praktijken verboden is.
En omdat ik Security Helper ben en niet met illegale programma's of wat dan ook werk.

Terug
Bovenaan Onderaan