aanmelden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 896
K

Kate

Gast
Vanmorgen bleek dat ik me niet kon aanmelden. Er verscheen geen cursor in het daarvoor bestemde vak. Maar dat aanmelden moest natuurlijk gebeuren in de standaard stijl.
Toen ik eerst via de stijlenkiezer mijn eigen stijl aanklikte, ging alles probleemloos. Voor de zekerheid heb ik me 3x afgemeld en telkens was daar hetzelfde probleem. Dus: eerst je eigen stijl kiezen en daarna aanmelden, zo werkte het goed. Is vast niet de bedoeling, denk ik.

Aanmelden staat in de balk met tabs.

5abb4d6bd99c3-Aanmelden_in_PCF_Metro.png

Groeten, Ron

Ja, dat staat er en dat had ik ook echt wel gezien, want daar probeerde ik me aan te melden. Ik heb het opnieuw geprobeerd, maar daar kan ik dus niets, nada!! Mijn cursor ziet dat blok voor nep aan.Pas als ik naar de stijlenkiezer ga en mijn eigen stijl heb gekozen, kan ik me aanmelden!

Dat ligt dus niet aan het forum, maar aan de browser die jij gebruikt.

Nou, dat is Chrome en ik dacht niet dat ik voor Metro van browser veranderde! Misschien hebben er meer leden last van en zijn dat allemaal chrome-gebruikers.
En zo niet, nou dan doe ik een stapje extra. Maar voor mij is de standaardstijl dan geen verbetering, maar dat is misschien ook niet de achterliggende gedachte er van. Het is vast een mooiere en gebruiksvriendelijker(!) stijl, denk ik. Ik leef er mee, hoor.

Hallo,

Ik heb zitten testen met Chrome en je kan je gewoon aanmelden via "Aanmelden".
Het enigste is dat allen het muispijltje veranderd naar aanwijsvinger, bij sommige stijlen licht dan een vakje op om "Aanmelden" en bij deze stijl niet.

Kijk Abbs, daar heb ik wat aan! Een lichtend vakje, dat had ik nog niet verwacht! En die vinger is nog niet verschenen, maar daar wacht ik met spanning op.
Ik weet wel alles van printscreen;), maar aanmelden was blijkbaar opeens een onneembare barriëre!

Ik heb ook piep eens geopend in chrome en niets abnormaals bij mij . Als ik met de muisaanwijzer op aanmelden ga staan verschijnt het handje met wijzend vingertje en ka,n ik me aanmelden .

@Kate , hoe doe jij dat ?

Dus: eerst je eigen stijl kiezen en daarna aanmelden, zo werkte het goed. Is vast niet de bedoeling, denk ik.

Als ik niet aangemeld ben zie ik de stijlenkiezer niet .

Als ik in het standaard aanmeldscherm kom, zak ik naar beneden(niet persoonlijk:blush:), tot ik links onderaan de stijl Metro zie staan. En als je je muis daarbij houdt, zie je het woord stijlenkiezer en dan ga je er op los.

Ik heb ook piep eens geopend in chrome en niets abnormaals bij mij . Als ik met de muisaanwijzer op aanmelden ga staan verschijnt het handje met wijzend vingertje en ka,n ik me aanmelden .
Ha, jij hebt een handje en een vingertje!! Dat stadium heb ik nog niet bereikt! Misschien omdat ik er een handje van heb, om met een bestraffend vingertje te wijzen?

Het ziet er ongeveer zo uit , of zie jij alleen het vingertje ?

63px-Cursor-design1-hand.svg.png

Niks vingertje en ook geen handje. Maar ik heb gezien dat het vak rose wordt en dan kan ik gewoon gaan typen, met mijn vingertje dat aan mijn handje zit!!:D Chrome houdt kennelijk niet zo van wijzen naar andere mensen!

Ach Swake, wat kan het ons schelen, als we het maar even weten en dan komen we binnen waar we willen!

Nou Swake, ik ben blij met dit Chrome en voor mijn part krijg ik nooit digitale handjes en vingers. Je moet je grenzen kennen op de computer!

Hallo,

Er zijn meer wegen naar Rome, en als jij zoals je doet je eigen aanmeld is dan toch goed.
Je eigen niet druk maken gewoon zo doorgaan.

Terug
Bovenaan Onderaan