aankopen in google playstore?

• Onderwerp starterVerwijderd forumlid 58
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 1.408
V

Verwijderd forumlid 58

Guest
nu krijg ik van mijn provider te horen dat ik op 18 augustus op mijn smartphone iets heb aangekocht, maar dit kan niet heb dit niet gedaan zeker weten
kan dit als je iets zou aankopen via je pc dat dit via je smartphone gaat die betaling?

Grappig, jij krijgt dus van jouw provider de mededeling, dat jij iets gekocht hebt in de Playstore van Google.
Sinds wanneer treed een internetprovider op als agent van Google?

Dus vraag jouw provider maar over het hoe en waarom van die melding - zeker ook omdat jij zelf zegt niks gekocht te hebben.

hier via de pc zijn we bij proximus en op mijn smartphone bij base

Als aanvullend wil ik jou nog vermelden dat het een Phisingmail kan zijn en ook dat is belangrijk voor jouw provider om te weten.

weet jij wat dit is Purchase-GOOGLE AVG Protec
Purchase-GOOGLE AVG Protec 18/08/2018 17:24 € 10,99

daar doelen ze op

bedankt heb het doorgegeven aan base is toch raar free en toch er moeten voor betalen??
heb mijn account die verbonden was met playstore verwijderd en de app van agv die er opstond verwijderd
zou ik mijn smartphone moeten resetten om zeker te zijn??

Op 31 maart jonstleden schreef jij dat jij Avast in jouw phone had.
Is dat veranderd of nog steeds zo.

Start dan de Avast app en als het kan eerst updaten en dan je phone ermee laten scannen.

nee is verwijderd had een week daarna avg aangekocht dus dat kan al niet dat ik er 2 aankoop

Alibaba kwam ook als zeer goed uit de bus....

ze hebben Pay by mobile gedeactiveerd dus nu kunnen ze niets meer door rekenen, trouwens heb agv staan op mijn smartphone waarom zou ik er dan nog een aankopen? nee via mijn pc download ik geen apps voor mijn smartphone

Laatst bewerkt:
als ik nu avast via mijn pc download naar mijn smartphone en je kiest gratis word deze dan ook in rekening gebracht?

Goede vrag, ik zal het niet weten.
Bovendien: AVG is alweer een poosje van Avast en AVG gebruikt dan ook tegenwoordig de engine van Avast.

Dat is toch makkelijk te controleren in het antivirus programma of je ook bescherming hebt voor je mobiele apparaten .

toen ik ging zien bij aankopen methodes zag ik dat er bij base stond dit N.V.T dit wilt zeggen dat ze die betaal methode op mijn vraag hebben uitgeschakeld

Bovendien schrijft Toska dat hij AVG op zijn smartphone heeft en 1 virusscanner lijkt me genoeg. Maar hij wil er ook nog Avast bij hebben, of omruilen voor AVG. Denk aan je liggende gelden, Toska! Het is allemaal zo op!

Wat ik denk
Mijn internet provider is telenet .
Mijn provider vraagt , wil je ook gebruik maken van onze antivirus bij je abonnement , dat kost je zoveel per maand extra .
Nee ik wil dat niet want ik heb zelf mijn eigen antivirus waarvan dat ik vind dat die beter is dan die jullie mij aanbieden .

Grappig, jij krijgt dus van jouw provider de mededeling, dat jij iets gekocht hebt in de Playstore van Google.
Sinds wanneer treed een internetprovider op als agent van Google?
Dit kan wel. Bij (sommige) app's heb je de keuze om via paypall te betalen of via de belkosten. In het laatste geval gaat de rekening naar de provider en deze berekend dat door in de factuur.
Voordat ik een Paypall account had heb ik ook al eens van deze optie gebruik gemaakt (via T-Mobile).

Terug
Bovenaan Onderaan