• Welkom op Computerforum PiepComp Support
    Wij doen niet aan verstoppertje spelen, als gast kunt u alle discussies helemaal volgen.
    Leuker wordt het voor u, indien u als lid met ons meedoet: kom er ook bij!

Informatie Aankomende leden hoeven op dit forum niet meer Captcha's op te lossen of vragen te beantwoorden.

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.721
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Aankomende leden hoeven vanaf nu op dit forum bij registratie geen enkele captcha op te lossen of vragen te beantwoorden.

Dit forum gebruikt nu een add-on welke alles bij registratie in de gaten houdt.
U kunt dat merken aan de registratieknop, die eventueel aangeeft dat u enkele seconden zal moeten wachten!

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.721
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Er is een kleine verandering gekomen op bovenstaande.
De aanpassing houdt in, dat er een vraag wordt gesteld, dit om buitenlandse menselijke spammers buiten boord te houden.

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.721
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Dat klopt, dat is overal zo en de echt stoute robots worden op dit forum door Spamminator verwijderd.

Spamminator is al weer zes dagen actief!

Paul

Paul
Waarderingsscore
173
OS
Win 10 PRO
FW
Ziggo Safe
Ik weet dat het overal zo is maar ze blijven irritant.

Kan ik wel gewoon berichten blijven lezen zonder in te loggen? Ik heb gelezen dat sommige forumleden dat misschien niet leuk vinden maar soms wil je alleen even kijken of er een reactie is of niet.

En om dan voor niks in te loggen is zinloos.

Ik denk ik zeg het maar even vanuit de schoenen van een gebruiker

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.721
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Natuurlijk kan je ook berichten oningelogd lezen, maar wil je reageren op zo'n bericht zal je toch moeten inloggen.
En of je nu wel of niet ingelogd bent, van die bots merk je niets.
Dis maak je er ook niet druk over, doe ik ook niet.

Paul

Paul
Waarderingsscore
173
OS
Win 10 PRO
FW
Ziggo Safe
Ik ben te oud om me nog druk te maken maar ik volg ook niet alles meer, ik wil het alleen maar in kaart zetten want ik ben nou eenmaal een denktank die zich niet te oud voelt om te leren.

Bij sommige sites kun je berichten niet lezen als je niet inlogt maar zo te horen gaat dat hier niet gebeuren(y)

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.721
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Misschien vinden anderen wat dat betreft mij ouderwets om zo een computerforum te beheren, maar ik zelf vind het puur bezoekersonvriendelijk, als berichten voor bezoekers deels of blurrie worden getoond en dan op zo'n site ook nog een bericht te krijgen dat als je lid wordt, dat je dan wel alles kan lezen.
Dank je wel, denk ik dan en klik die website weg. Ik vind dat een ergerlijke manier om zo aan leden te komen.

Paul

Paul
Waarderingsscore
173
OS
Win 10 PRO
FW
Ziggo Safe
Ik vindt dat zeker niet ouderwets, het is eerder hun probleem dat ze je als debiel behandelen maar helaas zie je het overal steeds meer. Op youtube krijg ik nu elke keer de vraag of ik wil inloggen of niet, en denken ze zeker dat ik de hele tijd op "nee bedankt" ga zitten klikken.

Je hebt het forum de laatste tijd behoorlijk veranderd dus ik wou het toch even weten want je wil nog wel eens wat nieuws uitproberen.

Abraham54

Admin
Teamlid
Waarderingsscore
3.721
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Ik vindt dat zeker niet ouderwets, het is eerder hun probleem dat ze je als debiel behandelen maar helaas zie je het overal steeds meer. Op youtube krijg ik nu elke keer de vraag of ik wil inloggen of niet, en denken ze zeker dat ik de hele tijd op "nee bedankt" ga zitten klikken.

Je hebt het forum de laatste tijd behoorlijk veranderd dus ik wou het toch even weten want je wil nog wel eens wat nieuws uitproberen.
Zie:

• Leuk
Waarderingen: Paul
Bovenaan Onderaan