4 mei, Dodenherdenking

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Ter duidelijkheid, de holocaust ontkenning is geen antisemitisme maar ik behoor niet tot die groep ontkenners. Het is verschrikkelijk wat daar toen gebeurt is en ik vertrouw geen mensen die dat ontkennen. Mensen die dat ontkennen zijn niet goed bij hun hoofd.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
114
Punten
43
Ik las in bericht 11 een stelling die niet 99, niet 100, maar imho 1000000% waar is:
door de eeuwen heen is religie dé (hoofd)oorzaak van oorlogen en andere ellende.

Einstein deed eind jaren '40 o.a. deze uitspraak (waar ik álle beelden bij krijg............….)

"De vierde wereldoorlog wordt met stokken en stenen uitgevochten...……………..”

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Fijn dat we het ook weer een keer ergens eens over kunnen zijn.
Die laatste regel wat je schrijft in het vet van Einstein krijg ik ook beelden bij, daar heb ik voor de wereld de HOOP van dat dit zo zal zijn.
Want ik ben bang dat de 4de misschien niet meer gaat komen omdat de mensheid na de 3de is uitgestorven...... :(

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
114
Punten
43
Vandaar dat het handjevol overlevenden (na WO 3) met stokken en stenen moet knokken...……...

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Ja dat weet ik. Maar ik bedoel dat ik twijfel of er dan zelfs een handjevol nog zal overblijven. Gezien er zoveel oorlogstuig is dat we een paar keer de wereld kunnen vernietigen en de rest van de mensheid gemakkelijk aan de overgebleven straling kan sterven.
Initiele sterftecijfer in Hiroshima was ook relatief "laag". Een veelvoud van het originele dodental is gestorven door straling. Vandaar dat ik denk dat misschien nog niet eens een handjevol overblijft.
En dan natuurlijk nog het voedsel wat overal vergiftigd is door straling.

Bovenaan Onderaan