• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Hulpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

4. Hoe kan ik de standaardstijl veranderen in een andere stijl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.729
Punten
113
Leeftijd
65
4. Hoe kan ik de standaardstijl veranderen in een andere stijl?
De makkelijkste manier voor bezoekers en ingelogden zit links onderaan het forum.​
Daar ziet u een verfkwastje en een naam, standaard staat daar PCS RoyalBlauw.​

Klik vervolgens op de naam PCS RoyalBlauw, dan zal vrijwel meteen de Stijlenkiezer openen.​

De naam PCS Retro valt misschien op? Dat is een stijl die ik speciaal gemaakt heb voor leden van het Computer Idee Forum,​
die doorgaans niets anders dan dat oude forum gewend zijn, terwijl dat forum eigenlijk al gestopt is.​
Worden zij hier lid, dan gaat ook voor hen de moderne forumsoftwarewereld open.​
PCS Retro2 is afgeleid van PCS Retro met de kleuren groen en oranje.​
Default Style is de standaardstijl van XenForo zelf, hieraan verandert er niks.​
Klik op één van de namen en die stijl wordt dan actief.​
De vermelding "Gebruik standaardstijl" betekent in de keuzelijst, de standaardstijl die dit forum aan gasten laat zien.​
U ziet dat er werkelijk wel voor iedereen een keuze is; de laatste drie stijlen met "Shades" in de naam, zijn alle drie donkere stijlvarianten.​
Houdt u van een donkerblauwe stijl, dan is "Shades of Blue XF" een goede aanrader.​

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan