$ 36.000 geconfisqueerd via Brutus, een politie hond

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 574

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.049
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Vanwege het op de verkeerde tijd op de juiste weg aanwezig te zijn, is een automobilist door de politie tot stoppen gedwongen.
Nadat de bestuurder uitgestapt was, is de politie hond Brutus in de auto bij het portier gaan blaffen.

Na onderzoek door de politie vonden ze in de luidspreker een verstopt bedrag van 36.000 dollar.
Dat bedrag is geconfisqueerd door de politie, omdat het in de USA veroorloofd is bezittingen te confisqueren, wanneer het vermoeden bestaat dat deze ten behoeve van criminaliteit kunnen worden ingezet.

De automobilist mocht daarna zijn weg vervolgen en de politie in Lowndes County, Georgia had 36.000 dollar op de begroting erbij.

Door deze draconische mogelijkheid in de USA, heeft de politie in totaal al voor meer dan vier miljard bezittingen gestolen van burgers.

Wat is hier de rol van Brutus? Is hij een tipgever van de politie daar? Of zit hij in het complot en deelt hij mee in de pot? Maar het is jammer dat die man met het grote geld mijn ouwe sok niet heeft geleend: die werkt wel bij sparen, hoor!

Brutus is een politiehond.

Ik vertrouw die Brutus niet! Die staat op de loonlijst bij de politie, maar deelt mee met die agenten bij de verdeling. Brutus is een slimme hond die misschien wel van 2 walletjes eet: wat krijg ik als ik NIET blaf?

Die hond zal opgeleid zijn om drugs te vinden.
Welke stank staat er op de tweede plaats waar gebruikt papiergeld naar ruikt?

Wel, ik heb een kwartier bij mijn geldbeurs staan ruiken: ruikt lekker, kan ik geen stank noemen. Begint pas te stinken als het meer dan duizend euro is, denk ik.
En jij gelooft dat die hond is opgeleid om drugs te vinden? Nou, niet in Amerika hoor, dat zie je, daar vinden ze meteen het bedrag dat het zal opbrengen.
Slim dier. Ik denk dat de agent iedere dag tegen hem zegt: "Ook gij, Brutus! Vooruit, het is een kluif, maar daarna krijg je een kluif!"

Laatst bewerkt:
Voor papiergeld geldt als tweede stank drugs.

Op de eerste plaats staat bij papiergeld het stinken naar poep.

Oke, jij je zin, dan heb ik de 3e stankplaats bij mijn geld! En die heet Au Printemps!
Is een heerlijke eau de parfum, misschien niet zo bekend bij de heren van dit forum. Maar als er een geschenk gezocht moet worden: dit is een tip van mij en niet van Brutus, die van heel andere luchtjes houdt!
Als het nodig is, geeft ik de 4e, 5e en 6e plaats ook nog wel even door.

Is allemaal wetenschappelijk vastgesteld!
Dus op zich met 36.000 dollar papiergeld kan het gebeuren dat een drugshond aanslaat lijkt mij.

Als papiergeld naar poep stinkt, dan is het een wonder dat het in mijn kamer nog te harden is, want ik heb een paar biljetten zo maar neergelegd: stinkt niet!

En ik geloof best dat Brutus gek op drugsgeld is, dus als hij bij deze grote som geld aanslaat, zal het wel mis zijn. Maar daarna? Dan wordt het een duistere zaak en dat weet Brutus ook! Hij weet precies waar oom agent het geld naar toe brengt en daar ligt zijn kluif ook, denk ik, en het nummer van de bankrekening van de agenten.

Ik vertrouw die agenten in dat land voor geen steek!!

Ach, die paar biljetten zullen het ook niet doen.
Het gaat om de hoeveelheid.

Ja, ik heb niet meer om neer te leggen! Dus ik doe het zonder poeplucht, en dat vind ik wel een goeie ruil! Eigenlijk wel sneu voor rijke mensen dat ze ook de lucht hebben, vind je niet?

Het zal hier niet anders gaan, als je niet kunt aantonen, waar het geld weg komt!

Terug
Bovenaan Onderaan