2018 Jaguar i-Pace

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 14
  • Weergaven 1207

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.052
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
2018 Jaguar i-Pace Concept - interior Exterior and Drive

Mooie auto.....

ik denk de kostprijs ook vermoed ik of toch niet?

Jaguar heeft de intentie een Tesla killer in de showroom te zetten.

rijd hij op benzine/diesel? zulke auto,s voor het jaar 2018 zouden toch al moderner mogen rijden in verband met uitlaatgassen?

Hoi Toska, ik ben maar braaf voor het filmpje gaan zitten en voor zover ik er iets van begrijp, rijdt hij/zij elektrisch. Dus dat is al een winpunt. Verder zal de prijs wel hoger liggen dan de inhoud van mijn oude spaarsok! Maar dat maakt me niets uit, want ik vind deze auto niet zo mooi. En ik zie ook het nut niet van al dat ontzettend snel optrekken: waar doe je dat in ons land. Maar ja, in andere landen is het vast wel van belang: Amerika of zo iets.
En de doorslag voor mijn niet kopen (!) is het uiterlijk, want die achterruit is heel snel vies en het scheelt ook in de ruimte. Je kunt beter een rechtere achterruit hebben. En als je in de stoel van de bestuurder zit, moet je volgens mij schuin naar achteren reiken voor de knopjes!

rijd hij op benzine/diesel? zulke auto,s voor het jaar 2018 zouden toch al moderner mogen rijden in verband met uitlaatgassen?

Alweer vergeten wat de titel van dit forumonderdeel is?

mogen er geen reacties worden op gegeven @abb?is het dan niet beter dat je deze topic sluit, waar enkel

Ik vroeg je enkel of je de titel van dit forumonderdeel vergeten bent - dit forumonderdeel gaat enkel over elektrische auto's.
Overigens, van de Jaguar I-Pace is er geen benzine- dan wel dieselvariant.
De wagen is van de bodem af ontworpen als elektrische auto.

Hm, ik ben het qua looks van de auto met Kate eens, ook ik vind 'm niet zo heel fraai, maar over smaak valt imho nimmer niet te twisten, dus da's altijd iets persoonlijks. Als ik heel eerlijk ben, dan vind ik mijn eind november gekochte karretje in totaliteit leuker 'smoelen' dan deze auto.

Als ik het dan toch over de looks van deze auto heb :

de lampenunit vormgeving van de achterlichten vind ik wel iets Meganes-achtigs hebben en de voorkant van de auto heeft wel iets weg van een Volvo dan wel de (oude) Mitsubishu Lancer.

Het interieur vind ik daarnaast vrij 'saai' ogen, maar als ik (héél) eerlijk ben, dan geldt dat ook voor mijn eigen auto, ook die heeft een vrij saai / conventioneel interieur.

Terug
Bovenaan Onderaan