1...2...3 riketiketik, ra...ra...ra, wie ben ik?

Een goede avond deze avond, namens mezelf: Christopher.

Enkele jaren geleden registreerde ik op het NCF als 14-jarige leek en al snel voelde ik mij daar thuis. Geholpen door het trouwe team en de leden, raakte ik steeds meer geïnteresseerd in het hele IT gebeuren. Na lange tijd en zo'n honderden vragen later, kon ik mezelf al een nieuwe titel geven: ik was gegroeid van IT leek tot een IT-er met behoorlijke kennis. Eens ik oud genoeg was, ben ik ook Informatica gaan studeren, gesterkt door de kennis die ik van de vele leden en moderators en administrators heb opgedaan, waaronder Abraham :)

Nog enkele jaren later, zit ik nu hier: Een IT-consultant met veel expertise in enkele deelgebieden van het IT-domein. Dewelke?: SAP, Business Intelligence en tevens ook Robotic Process Automation, A.K.A. Robotics. Dit laatste combineren we met artificiële intelligentie ;)

Ik zal zowel op het NCF als hier op het PCF actief zijn, voornamelijk in de programmeer-subfora's. Alle vragen zijn welkom en zullen een deftig antwoord van mij krijgen, ongeacht het niveau van de vraag!

Ik help tevens graag mensen oriënteren naar een IT job (al dan niet consulting), zelfs al ben je nog niet toe aan die keuze, maar wil je louter graag meer weten over de studies rond IT.

Hierbij mijn introductie, aangename kennismaking iedereen!

Hallo Christopher,
smiley_says_hello.gif
wij zijn blij met jouw aanmelding op dit forum en heten jou hartelijk welkom.

Christopher,

Welkom op dit forum!

Terug
Bovenaan Onderaan